June 21, 200619 yr Dus: laat hier screens zien van je (gepimpte) auto's uit NeedForSpeed:Most Wanted. Zeg ook wat je van de auto's van de anderen vind . Edited June 21, 200619 yr by Puma
June 21, 200619 yr Hoe bedoel je? ''Gewone'' screenshots of net als dat topic in needforspeedforum.nl?
June 21, 200619 yr Author Mijn Career wagens: Mijn "My cars" auto's (de mooisten): snap je nu wat ik bedoel, ikt? Edited June 21, 200619 yr by Puma
June 21, 200619 yr Author Ik heb m'n porschecarreragt veranderd: vinden jullie hem ook mooier ? 361 vraagje: ik moest daar minimaal 320km/h rijden. bij 315 fotografeert ie je niet. betekent dat dat je daar 320 mag rijden :bonk: Edited June 21, 200619 yr by Puma
June 30, 200619 yr Vind jij die velgen echt mooi op die Porsche ?! Dan zijn zo'n lelijke velgen. Zet er dan een mooiere 5 spaaks op ofzo. Hier het plaatje ff voor de duidelijkheid Edited June 30, 200619 yr by .Tales.
June 30, 200619 yr Hmm als ik tijd hem zou ik ook eens wat in game screens maken! want ik heb ook goede en mooie getunde auto,s!
July 4, 200619 yr Vind jij die velgen echt mooi op die Porsche ?!Dan zijn zo'n lelijke velgen. Zet er dan een mooiere 5 spaaks op ofzo. Hier het plaatje ff voor de duidelijkheid *pic* Iedereen heeft zijn eigen smaak
July 4, 200619 yr Ik vindt het een wat vaage kleur voor die velgen! Maar het valt verder wel op, als je aan het racen bent! Verder vindt ik hem nou toch niet eens zo slecht. Edited July 4, 200619 yr by searagent
July 7, 200619 yr Ik zal even wat plaatjes schieten van mijn Toyota Supra en Mercedes @Puma : Jou Dodge Viper is echt lelijk, de kleuren vloeken veel te veel Edited July 7, 200619 yr by Le MrG
Dus: laat hier screens zien van je (gepimpte) auto's uit NeedForSpeed:Most Wanted. Zeg ook wat je van de auto's van de anderen vind
.
Edited by Puma