Geplaatst: 21 juni 200618 jaren comment_446578 wat vinden jullie van stunt filmpjes waarin mod's worden gebruikt? Ik vindt het eigelijk alleen maar leuker ik bedoel de filmpjes worden er gaver op en iedereen kan ze downloade dus. Nou ja, emm geef je mening
Geplaatst: 21 juni 200618 jaren comment_446922 Mag ik vragen wat dit met het spel GTA SA te maken heeft? Ik bedoel, je speelt het spel toch om de missies enzo te doen en niet met mods stunts te gaan doen. Lijkt mij, hoor
Geplaatst: 21 juni 200618 jaren comment_447044 Een probleem is dat jij gta san kan crasen maar het licht eraan wat voor pc en wat voor mods je gebruikt.
Geplaatst: 21 juni 200618 jaren Auteur comment_447079 aan Vice City Emmm nou weetje der zijn genoeg mensen die stunt filmpjes met gta:sa hebben gemaakt en k heb de levels alle levels al drie keer gedaan dus dat ben k sat dus
wat vinden jullie van stunt filmpjes waarin mod's worden gebruikt? Ik vindt het eigelijk alleen maar leuker ik bedoel de filmpjes worden er gaver op en iedereen kan ze downloade dus.
Nou ja, emm geef je mening