Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hoe een nieuw station aan te maken?

Ik had een vraag, ik heb maar 1 schijf station en dat is station C

daar staan alle programma,s op, maar hoe kan ik nou nog zo,n

heel extra station erbij krijgen? want op me laptop staan er 3!

Featured Replies

Dat doe je met het aanmaken van zogenaamde 'partities'. Daarmee deel je de HD als het ware in stukjes en ieder stukje krijgt een eigen drive-letter. Het voordeel is natuurlijk een beter overzicht, je PC zal sneller worden (want tijdens het zoeken hoeft Wndows een kleiner stuk af te lopen) en je kunt iedere partitie afzonderlijk leegmaken of formateren. Check ==> dit <== topic voor wat meer informatie. Daar staan ook wat links naar websites die hieraan aandacht besteden. Wat je ook doet straks: zorg ervoor dat je eerst de belangrijke dingen op je PC goed opslaat hoor. Als er wat misgaat kun je in ieder geval de gegevens weer terughalen dan. Succes :Y

  • Author

Oke maar kan het verder geen gevaar om een extra schuifstation er aan toe te voegen?

EDIT: ik wil gewoon 1 station voor me games en de andere voor internet programma,s enzo..

Zou dat handig zijn? ik denk het wel?

Edited by searagent

Nee, een extra schijfstation toevoegen kan natuurlijk helemaal geen kwaad. Het is alleen maar handig. Ik heb zelf station C, D, E en F. Op C staat Windows en alle "nuttige" programma's. D gebruik ik voor downloads, filmpjes, foto's etc. De bewaarbox dus. Op E staan alle spellen en F is geheel gewijd aan mijn MP3-bestanden. Dus alles mooi en overzichtelijk :Y

  • Author

Maar hoe kan ik nou precies zo,n extra station maken?

Want van dat topic klopt niet helemaal!

Als je naar de link gaat die ik in de 2e post noem zie je eveneens in de 2e post (ik dacht van Froodooo) 3 links staan naar websites. Vooral de 3e is erg bruikbaar en vertelt precies hoe je een en ander moet doen. Je zult dan wel gewoon je harde schijf moeten formateren en vanaf 0 éérst de partities moeten maken en daarna alles weer moeten installeren. Partition Magic gebruiken kan ook (en kan ook achteraf) maar dat is meer een "virtuele" oplossing. Zie je harde schijf als een kast in de huiskamer. Als je er meerdere planken in wil zetten laat je de kast natuurlijk niet vol om dat te doen. Je haalt eerst de kast helemaal leeg en maakt hem schoon, zet de planken erin en richt daarna de kast weer in. Zo moet je het (althans: dat is mijn mening) ook met je PC doen......

  • Author

Moet ik hem dan weer helemaal formatteren?

DAt heb ik pas nog gedaan! kan het niet gewoon makkelijker?

Volgens mij zijn er wel programma's die ná installatie van Windows je schijf kunnen opdelen in stukjes, en volgens mij doet die Partition Magic dat. Maar dat heb ik helaas nog nooit gedaan dus ik kan je daarvoor geen raad geven. Wellicht één van de andere aanwezigen?

  • Author

Ooh ik dacht dat het allemaal veel makkelijker kon een extra schuif toevoegen!

Is er echt geen makkelijker manier voor?

in de topic van die link die boven staat staat er dat je het gewoon met een tooltje van windows kan doen! als je dat topic nou eens rustig doorleest leer je weer wat! ;)

  • Author

Ja maar ik hoef toch niet steeds perse me pc te formatteren voor een shuif?

En waarom staan er op me laptop wel standaard 3 stations?

er gaan heus geen bestanden weg als je het op de manier van die ene gast doet!

  • Author

Zo lekker is dat ik krijg er maar 1 partitie bij met maar 7,81 MB

Daar pas net 1 nummer op! kan dit niet hoger?

ik heb geen idee, ik heb er ook niet veel verstand van.

  • Author

Waarom reageer je dan ook als je het niet weet?

Waarom reageer je dan ook als je het niet weet?

[Offtopic]Om meer posts te krijgen :clown: [/Offtopic]

Maar kun je zeggen welk programma je gebruikt?, meestal kun je dat wel ergens instellen als je een extra partitie aanmaakt ;) .

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.