June 29, 200620 yr Hier ga ik al mijn Photoshop werkjes tonen . ^Eerste keer abstract.^ ^Een van de eerste werkjes,maar ik vind deze redelijk mooi.^ Zo, dat was het . Updates komen. Ratez 'N Comments? Greetz Edited July 28, 200619 yr by DaBeast
June 29, 200620 yr die eerste is nice die 2de is een beetje creapy derde moet zijn hande eens wassen-- best mooi maar een beetje druk met die felle kleuren er in. 4de is ook wel leuk beetje eenvoudig. die bloemen zijn wel goed ik vind alleen dat de kleur van de bloemen er nu een beetje raar uit ziet. kijk die template is nou eens mooi. die laatste snap ik niet ik zie dat je een beetje vice city style er in wou brengen door middel van je naam in vc style te doen. verbeter me als ik het fout zie. ik vindt ze allemaal best mooi ik geef ze gezamlijk een hmmm -=-=-=- 8 -=-=-=- Edited June 29, 200620 yr by gybrus
June 29, 200620 yr Author Dank je voor je comments. Heb een nieuwe gemaakt . Ik vind hem wel mooi, maar niet veel aan verandert. . Edit:Winamp music player: ^Deze laat zien welk liedje dat ik nu aan het luisteren ben ^ Greetz Edited June 29, 200620 yr by DaBeast
July 10, 200620 yr 1. Deze vind ik wel mooi, het is mysterieus allemaal, dat bevalt me wel. Ik had wel liever een andere tekst gezien. 8/10 2. Whaha, geinige signature, je hebt er wel wat effecten in gestopt, en die tekst is ook wel goed en geinig. 7.5/10. 3. De render past goed op de achtergrond, alleen vind ik hier de tekst een beetje te donker, maar die past er wel goed bij. 7.4/10 4. Deze vind ik wat tegenvallen, de background bevalt me niet zo, en de tekst is ook niet zo mooi. 6/10. De rest komt later wel.
July 10, 200620 yr Hey DaBeast, Ze zien er mooi uit man Ik vind die Layout toch wel het mooiste Goed gedaan
July 27, 200619 yr Author Nieuwe sigs: Ik probeerde wat uit met de Smudge tool, ik ben er nog niet zo goed in. Edit: Nieuwe: Ja, i know, ze sucken een beetje... Greetz Edited July 27, 200619 yr by DaBeast
July 27, 200619 yr Ja, i know, ze sucken een beetje... What the fock ? Ik vind ze geweldig, vooral die 2de pwnd echt.
July 27, 200619 yr Ziet er strak uit man, vooral de 2e van die laatste 3. Die abstracte is ook erg nice. Leuke kleur.
July 27, 200619 yr Author Dus ze zijn mooi? I guess i'm getting better . Deze is een beetje afgekeken van een andere sig, eerst vond ik hem niet zo mooi. Maar nu vind ik hem toch een beetje meevallen . Rates 'N Comments? Greetz
July 27, 200619 yr Beestje ik vind ze allemaal goed gelukt, lekker met kleur gespeeld Zo te zien komt die MS template wel goed... Overall Rate: 8/10 (Je word duidelijk beter) Edited July 27, 200619 yr by Wazuup
July 27, 200619 yr Ik heb geen zin om ze allemaal te gaan raten, dus reet ik die laatste maar. Ik vind het een heel mooi geheel en is fijn om naar te kijken. De tekst moet je wel veranderen. Edited July 27, 200619 yr by General Lee
July 28, 200619 yr Author Bedankt voor de rates. Hier een grunge sig, a try to make my grunge style better . Mijn grunge stijl is nog een beetje belabbert . Rates 'N comments? Greetz
July 28, 200619 yr Hij is wel goed gelukt, alhoewel de render wat te verwerkt in de background zit. De tekst past wel bij deze signature. 8/10.
Hier ga ik al mijn Photoshop werkjes tonen
.
^Eerste keer abstract.^
^Een van de eerste werkjes,maar ik vind deze redelijk mooi.^
Zo, dat was het
.
Updates komen.
Ratez 'N Comments?
Greetz
Edited by DaBeast