Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

slechtste auto

  • Replies 37
  • Views 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Ik vind de Tornado de slechtste, hij slipt te veel.

De perennial. :duh:

Wat rijd dat ding sloom, vervelend, slechte bochten enz. :duh:

  • Author

mee eens jongens, die greenwood is niks.

ruben :cya:

Edited by medion

De FORKLIFT :*D

Daar kan ik echt niet mee rijden ==> Dat ding overregageert :-)

Edited by Domovoi

De Perrenial :duh:

gewoon de slechtste auto van alle Gta,s :klap:

Er zijn er zoveel om van te kiezen.

Wat te denken van de Dozer, klereding, kan ik echt niet mee rijden, echt irritant, maar goed dat je hem bijna nooit hoeft te gebruiken. Het ligt er wel aan op wat voor gebied je kijkt, de Super GT vind ik een rotauto als je kijkt naar de grip die die heeft, de Forklift is irritant vanwege het stuur, en Perennial vanwege z'n snelheid (en uiterlijk), Monster is irritant omdat als je ermee over een auto heenrijdt je vaak meteen op z'n kop komt te liggen. Ik vind het heel afhankelijk van waar je naar kijkt.

Tractor, dat vind ik echt een rotding om mee te rijden.

Maar de Trashmaster vind ik ook maar niks :N

Er zijn er zoveel om van te kiezen.

Wat te denken van de Dozer, klereding, kan ik echt niet mee rijden, echt irritant, maar goed dat je hem bijna nooit hoeft te gebruiken. Het ligt er wel aan op wat voor gebied je kijkt, de Super GT vind ik een rotauto als je kijkt naar de grip die die heeft, de Forklift is irritant vanwege het stuur, en Perennial vanwege z'n snelheid (en uiterlijk), Monster is irritant omdat als je ermee over een auto heenrijdt je vaak meteen op z'n kop komt te liggen. Ik vind het heel afhankelijk van waar je naar kijkt.

Hier ben ik het helemaal mee eens. De Super GT vind ik inderdaad zeer irritant, hij slipt zelfs wanneer je gewoon in een lange rechte baan rijdt! :bonk: Ook van de Monster vind ik irritant met die vierwiel busturing, ze hadden veel beter gewoon de handrem erop kunnen laten! Zo slipt dat ding nog erger dan een Super GT! Voor de rest heb ik ook een hekel aan de Tug, dat ding rijdt sloom, ziet er niet uit, waar dient het eigenlijk voor? :cab:

Edited by Pietje II

Er zijn er zoveel om van te kiezen.

Wat te denken van de Dozer, klereding, kan ik echt niet mee rijden, echt irritant, maar goed dat je hem bijna nooit hoeft te gebruiken. Het ligt er wel aan op wat voor gebied je kijkt, de Super GT vind ik een rotauto als je kijkt naar de grip die die heeft, de Forklift is irritant vanwege het stuur, en Perennial vanwege z'n snelheid (en uiterlijk), Monster is irritant omdat als je ermee over een auto heenrijdt je vaak meteen op z'n kop komt te liggen. Ik vind het heel afhankelijk van waar je naar kijkt.

absoluut mee eens

Er zijn er zoveel om van te kiezen.

Klopt Baffie, hier heb je helemaal gelijk in. :)

Maar als ik echt moet kiezen wat de slechtste auto is van allemaal kies ik voor de: Perennial of de Moonbeam.

Iedereen vindt hier de Greenwood een slechte auto. Ik vind het eerlijk gezegt een leuke auto. :$

Duidelijk de Perennial. Zijn snelheid is heel slecht en zijn wegligging is ook niet alles. Maar toch is het een wagen die ze niet uit de reeks mogen halen. :)

Als er één wagen is die ik telkens laat staan dan zal het wel de savanna zijn :puh:

Die voorwielen gaan telkens naar "boven" als je gas geeft, gevolg: geen grip en het sturen is ook al niets :duh:

Greetzzz

Ik vind toch echt de slechste auto de Bobcat :bonk:

Hoe lelyk dat ding is en hoe hard ie gaat

Niks voor my :N

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.