July 5, 200619 yr Author mee eens jongens, die greenwood is niks. ruben Edited July 5, 200619 yr by medion
July 5, 200619 yr De FORKLIFT Daar kan ik echt niet mee rijden ==> Dat ding overregageert :-) Edited July 5, 200619 yr by Domovoi
July 5, 200619 yr Er zijn er zoveel om van te kiezen. Wat te denken van de Dozer, klereding, kan ik echt niet mee rijden, echt irritant, maar goed dat je hem bijna nooit hoeft te gebruiken. Het ligt er wel aan op wat voor gebied je kijkt, de Super GT vind ik een rotauto als je kijkt naar de grip die die heeft, de Forklift is irritant vanwege het stuur, en Perennial vanwege z'n snelheid (en uiterlijk), Monster is irritant omdat als je ermee over een auto heenrijdt je vaak meteen op z'n kop komt te liggen. Ik vind het heel afhankelijk van waar je naar kijkt.
July 5, 200619 yr Tractor, dat vind ik echt een rotding om mee te rijden. Maar de Trashmaster vind ik ook maar niks
July 5, 200619 yr Er zijn er zoveel om van te kiezen.Wat te denken van de Dozer, klereding, kan ik echt niet mee rijden, echt irritant, maar goed dat je hem bijna nooit hoeft te gebruiken. Het ligt er wel aan op wat voor gebied je kijkt, de Super GT vind ik een rotauto als je kijkt naar de grip die die heeft, de Forklift is irritant vanwege het stuur, en Perennial vanwege z'n snelheid (en uiterlijk), Monster is irritant omdat als je ermee over een auto heenrijdt je vaak meteen op z'n kop komt te liggen. Ik vind het heel afhankelijk van waar je naar kijkt. Hier ben ik het helemaal mee eens. De Super GT vind ik inderdaad zeer irritant, hij slipt zelfs wanneer je gewoon in een lange rechte baan rijdt! Ook van de Monster vind ik irritant met die vierwiel busturing, ze hadden veel beter gewoon de handrem erop kunnen laten! Zo slipt dat ding nog erger dan een Super GT! Voor de rest heb ik ook een hekel aan de Tug, dat ding rijdt sloom, ziet er niet uit, waar dient het eigenlijk voor? Edited July 5, 200619 yr by Pietje II
July 5, 200619 yr Er zijn er zoveel om van te kiezen.Wat te denken van de Dozer, klereding, kan ik echt niet mee rijden, echt irritant, maar goed dat je hem bijna nooit hoeft te gebruiken. Het ligt er wel aan op wat voor gebied je kijkt, de Super GT vind ik een rotauto als je kijkt naar de grip die die heeft, de Forklift is irritant vanwege het stuur, en Perennial vanwege z'n snelheid (en uiterlijk), Monster is irritant omdat als je ermee over een auto heenrijdt je vaak meteen op z'n kop komt te liggen. Ik vind het heel afhankelijk van waar je naar kijkt. absoluut mee eens
July 5, 200619 yr Er zijn er zoveel om van te kiezen. Klopt Baffie, hier heb je helemaal gelijk in. Maar als ik echt moet kiezen wat de slechtste auto is van allemaal kies ik voor de: Perennial of de Moonbeam. Iedereen vindt hier de Greenwood een slechte auto. Ik vind het eerlijk gezegt een leuke auto. :$
July 5, 200619 yr Duidelijk de Perennial. Zijn snelheid is heel slecht en zijn wegligging is ook niet alles. Maar toch is het een wagen die ze niet uit de reeks mogen halen.
July 5, 200619 yr Als er één wagen is die ik telkens laat staan dan zal het wel de savanna zijn Die voorwielen gaan telkens naar "boven" als je gas geeft, gevolg: geen grip en het sturen is ook al niets Greetzzz
July 6, 200619 yr Ik vind toch echt de slechste auto de Bobcat Hoe lelyk dat ding is en hoe hard ie gaat Niks voor my
wat vind jij de slechtste auto?
ruben