Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Welke Game(s) ga jij binnenkort kopen?

Post hier welke Game(s) jij van plan bent binnenkort te gaan kopen :)

Ik ben van plan om Age of Empires III te gaan kopen al moet ik nog wel ff door sparen :puh:

  • Replies 46
  • Views 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Ik ben vanplan binnenkort The Godfather te kopen, en ga waarschijnlijk GTA III opnieuw kopen want die had ik eerst niet legaal en wil hem toch wel graag legaal hebben. Verder heb ik het spel Scarface nog op het oog, ik weet nog niet dat dit een goede game gaat worden, maar ik hou erg veel van de film Scarface dus de game lijkt me wel vet, nog even afwachten tot hij uitkomt en dan even kijken dat het het waard is.

EDIT: Ja, ik heb Counter Strike al besteld, alleen hij is nog steeds in bestelling, CS Anthology komt namelijk niet zo veel meer voor :( dus het duurt even tot hij komt. Ik hoop wel dat hij deze week binnenkomt, dan kunnen we tegenelkaar Ruurd.

Edited by Typhoon

Typhoon, je zou toch ook CounterStrike kopen?

Edit: Joepie-eeeejjj :D

Edited by Ruurd31

Nou ja, ik denk toch dat ik wel van plan ben om het spel Bully van Rockstar te kopen.

Ik zou alleen niet weten wanneer deze game uitkomt, maar als ie er is dan is ie ook gelijk van mij. :puh:

Ook lijkt mij het spel Jaws Unleashed wel wat, die komt later deze maand uit.

Ik ga eigenlijk geen spel meer kopen.

Ik heb 3 dagen geleden een spel gekocht namelijk : Grand Theft Auto Liberty City Stories !

Stats : zie sig

Ik koop me maar een spel. Voor de rest heb ik geen intresse voor de moment in andere games. ;)

Vice City Stories

Als Need for speed Carbon releast ga ik het mij ook halen.

The Legend Of Zelda; The Twilight Princess

Super Smash Bros. Brawl!

Red Steel (hoogstwaarschijnlijk)

Misschien de nieuwe Paper Mario...

Splinter Cell 4; Double Agent

Assasin's Creed (mits ik me PC upgrade)

En dat was het dan wel even denk ik...

Ik ben van plan of vice city stories te kopen,dat zal pas een zalige game zijn 8)

Edited by Syfes

GTA san andrea's,Omdat die cd kapot was,jammer genoeg wel,en nu koop ik hem terug!

Ik miste die gozer ;)

als de PS3 uitkomt ga ik:

motorstorm,

killzone 2 kopen

2 zalige spellen!

State of emergency 2

Inderdaad die is er en hij is terug voor maximum Rampage!

ik gaa half life 2 episode 2 kopen als ie uit is.. en daarna episode 3 volgend jaar ofzow.. en daarna ziek wel

Ik ga de nieuwe Half Life 2 kopen.. :Y

Lijkt me een mooi spel :)

half life 2 en half life 2 episode 1 is zeker vet:D moet je zeker kopen!!!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.