Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Toch wel haaien is SA?

Geplaatst:

Ja ik weet, dit is het 3e topic over haaien, ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar iedereen zegt dat er geen haaien zijn in GTA SA.

Volgens mij heb ik de enige haaien gevonden, in de boot van de Easter Basin (San Fierro) ligt gek genoeg een soort van zwembad, ik denk niet dat al deze legermannetjes hier visjes of schildpadjes gaan plaatsen. Ik denk dat dit echt haaien zijn, voor mij is het 85% wel en 15% niet... Is dit ooit al gevonden?? Aangezien iedereen zegt dat er geen haaien zijn?

Hier ff een kaartje:

kaarthaaien7nt.jpg

Ik zal later ook nog even een foto nemen van dit rare zwembadje, ik zal wel ff kijken.

Featured Replies

Geplaatst:

Geen idee of ze in-game zijn gezet... :cya:

>>> Door GTA-Sheep: Plaatje veel te groot. Verwijderd.<<<

Geplaatst:
:clown: Dit was toch allag bekend xD
Geplaatst:

er zijn trouwens 4 boten in SA ruurd ^_^

er ligt er ook nog 1 in LS.

leuk of de experts te slim af te zijn ;)

Geplaatst:

Alexy, dat is de bovenkant van een dolfijn... Niet van een haai. En ja, die zijn ingame gezet. Er zijn geen haaien in SA, anders was al lang iemand opgegeten.

@ Neosyp: hij leek in ieder geval sprekend op de bovenkant van een dolfijn ^_^

Geplaatst:

Weet je dat zeker Dutchy? er staat wel shark bij...(kan zijn dat ze de dolfijn shark hebben genoemd hoor, sorry als dat zo is)

Geplaatst:

maar het kan ook mods te zijn hoor, niet zo moeilijk hoor, renaam shark.dff naar dolphine.dff en hetzelfde met .txd en voila jij hebt er onschuldige haaien die weg zwemt van jou

Geplaatst:

ik heb gehoord dat er een haai zit onder de gant bridge.

kheb er ooit achter gezocht, en ik zag iets heel snel bewege (twas wit), maar veel te snel om het achtervolgen en het was weg :(.

maar gistere was ik onder een brug aant zwemme, opeens komt er een dolfijn naast mij zwemmen.

ik effe snel op X gedrukt (kheb hem op ps2), en knal tege die dolfijn zijne kop :D .

en die dolfijn azo 'iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii' en weg was ie, zo snel als iets.

Geplaatst:

nee nee géén haaien,...zal ook maar eens een kijkje nemen :):schater:;)

Geplaatst:

Ik weet het niet zeker, maar toen ik SA nog op de PC had was ik altijd zelf veel aan het modden, en toen heb ik met de IMG -Tool een of andere "shark.txd" gevonden kan best zijn dat het niet waar is, ik herriner me vaag zoeits :bonk: dus ik dacht: eventjes posten :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.