July 13, 200619 yr beste forumgaste ik heb wat ontdekt bij sommige al bekend maar voor de anderen is het wel leuk om te weten dat je met de remote explosives(door mij ook wel tasjes genoemd) mensen kan killen door heel veel van die tasjes tegen iemand aan te gooien dan valt hij steeds en na een tijdje gaat hij dood dikke fun al zeg ik het zelf
July 13, 200619 yr Leuk dat je het nog even zegt The Spanierd, maar dit topic is volgens mij wat overbodig. En mischien kon je het even hier plaatsen. Edited July 13, 200619 yr by Svenie
July 13, 200619 yr Ik wil niet vervelend doen hoowr, maar volgens mij wist iedereen al dat dit zo was. Misschien de nieuwe spelers niet maar volgens mij weten die ook niet welke wapens die en die naam hebben. Dat onthou je niet als je al begint hoowr. Ook wat Svenie zegt, dit is niet zo'n handig topic... Greets GTA GG
July 14, 200619 yr Hmm... voor velen een totaal nutteloos topic (voor mij dan, ik weet het al). Edited July 14, 200619 yr by TcT MafIosO
beste forumgaste ik heb wat ontdekt
bij sommige al bekend
maar voor de anderen is het wel leuk om te weten dat je met de remote explosives(door mij ook wel tasjes genoemd)
mensen kan killen door heel veel van die tasjes tegen iemand aan te gooien dan valt hij steeds en na een tijdje gaat hij dood
dikke fun al zeg ik het zelf