Geplaatst: 28 oktober 200420 jaren comment_40531 ik heb iets veranderd aan de setup van de piaggio NRG (kan ook met de Faggio) als je het aantal versnellingen in handling.cfg veranderd van 1 naar 3, nu rijd de scooter redelijk hard en en trekt hij op zn achterwiel weg zonder Num6 in te houden Bewerkt: 28 oktober 200420 jaren door Botloos
Geplaatst: 28 oktober 200420 jaren comment_40548 Maar het is bekend dat je dat in handeling.cfg kan veranderen
Geplaatst: 9 november 200420 jaren comment_46287 Met welk programma kun je dit wijzigen dan? ik kan hm namelijk helemaal niet opslaan als ik 't bewerk in 'n tekstprogramma ( wordpath) :angry: :angry: :angry: :angry:
Geplaatst: 9 november 200420 jaren comment_46293 Use Notepad (Kladblok) Of VC Data Tool. Of een Handling.cfg app
Geplaatst: 9 november 200420 jaren comment_46303 Hhmm kladblok doet hij bij mij niet ( dat is laatst door een virus kapot gegaan :o ) dus kan geen een ding in kladblok opene.. en in wordpad wil die niet op slaan als 't bestand (cfg) Maar ik neem aan dat die VC data tool wel op gtagames.nl staat? Maar ik kan hem niet vinden? Ben ik nou blind of hoe zit dat :ph34r: :ph34r: :blink:
Geplaatst: 10 november 200420 jaren comment_46807 Daar kan ik 'm ook niet opslaan zoals dat cfg bestand :blink:
Geplaatst: 11 november 200420 jaren comment_47164 Daar kan ik 'm ook niet opslaan zoals dat cfg bestand :blink: Raar.. Het .cfg maakt denk ik niet zo veel uit. Ik kan hem wel gewoon opslaan in Word. Verder weet ik 't niet, hsm.
Geplaatst: 11 november 200420 jaren comment_47379 Raar.. :unsure: :unsure: :blink: maar hoe sla je 'm dan anders op? ik heb alles al geprobeerd maar het wil niet lukken dikke pech voor mij dan. :rolleyes: . Groetjes
Geplaatst: 12 november 200420 jaren comment_47593 Ik heb het een keer met de kladblok gedaan en dat werkte wel en dat kan je ook eens proberen. Veel suc6 ermee
Geplaatst: 12 november 200420 jaren comment_47645 Kladblok werkt niet meer bij hem, zei hij... (misschien verstandig dat eerst 's te fixen , trouwens) De cfg-uitgang staat niet in de standaard-lijst van Word-uitgangen, zoals bijvoorbeeld ".doc". Je weet dat je de uitgang er ook zelf achter kunt zetten bij het opslaan? Dan doe je gewoon [save as] -> "Handling.cfg" als naam -> [save].
Geplaatst: 12 november 200420 jaren Auteur comment_47699 moet je wel bij bestandstype "alle bestanden" selecteren anders krijg je hindling.cfg.doc en dan heb je er nog niets aan
Geplaatst: 12 november 200420 jaren comment_47903 Sorry jongens, jullie hebben je best gedaan maar het lukt mij dus nog steeds niet <_< zelfs nadat ik op 'n ander oud brik hier fftjes kladblok heb opgezocht en zo en veranderd wil hij hem nmog steeds niet op slaan als cfg (terwijl ik toch echt als bestandstype alle bestanden kies) Laat maar zitten.. Jullie heb genoeg tips gegeven maar het lukt bij mij dus blijkbaar niet :rolleyes: Helaas :ph34r: :ph34r: :ph34r: Dennuzzz.. loopt zich hier behoorlijk op te fokken :ph34r: :ph34r: :ph34r: Bewerkt: 12 november 200420 jaren door Dennuzzz
Geplaatst: 15 november 200420 jaren comment_48935 ik heb iets veranderd aan de setup van de piaggio NRG (kan ook met de Faggio)als je het aantal versnellingen in handling.cfg veranderd van 1 naar 3, nu rijd de scooter redelijk hard en en trekt hij op zn achterwiel weg zonder Num6 in te houden dom zometeen doe je er iets fout aan en dan mol je je hele spel :angry:
ik heb iets veranderd aan de setup van de piaggio NRG (kan ook met de Faggio)
als je het aantal versnellingen in handling.cfg veranderd van 1 naar 3, nu rijd de scooter redelijk hard en en trekt hij op zn achterwiel weg zonder Num6 in te houden
Bewerkt: door Botloos