October 28, 200421 yr ik heb iets veranderd aan de setup van de piaggio NRG (kan ook met de Faggio) als je het aantal versnellingen in handling.cfg veranderd van 1 naar 3, nu rijd de scooter redelijk hard en en trekt hij op zn achterwiel weg zonder Num6 in te houden Edited October 28, 200421 yr by Botloos
November 9, 200421 yr Met welk programma kun je dit wijzigen dan? ik kan hm namelijk helemaal niet opslaan als ik 't bewerk in 'n tekstprogramma ( wordpath) :angry: :angry: :angry: :angry:
November 9, 200421 yr Hhmm kladblok doet hij bij mij niet ( dat is laatst door een virus kapot gegaan :o ) dus kan geen een ding in kladblok opene.. en in wordpad wil die niet op slaan als 't bestand (cfg) Maar ik neem aan dat die VC data tool wel op gtagames.nl staat? Maar ik kan hem niet vinden? Ben ik nou blind of hoe zit dat :ph34r: :ph34r: :blink:
November 11, 200421 yr Daar kan ik 'm ook niet opslaan zoals dat cfg bestand :blink: Raar.. Het .cfg maakt denk ik niet zo veel uit. Ik kan hem wel gewoon opslaan in Word. Verder weet ik 't niet, hsm.
November 11, 200421 yr Raar.. :unsure: :unsure: :blink: maar hoe sla je 'm dan anders op? ik heb alles al geprobeerd maar het wil niet lukken dikke pech voor mij dan. :rolleyes: . Groetjes
November 12, 200421 yr Ik heb het een keer met de kladblok gedaan en dat werkte wel en dat kan je ook eens proberen. Veel suc6 ermee
November 12, 200421 yr Kladblok werkt niet meer bij hem, zei hij... (misschien verstandig dat eerst 's te fixen , trouwens) De cfg-uitgang staat niet in de standaard-lijst van Word-uitgangen, zoals bijvoorbeeld ".doc". Je weet dat je de uitgang er ook zelf achter kunt zetten bij het opslaan? Dan doe je gewoon [save as] -> "Handling.cfg" als naam -> [save].
November 12, 200421 yr Author moet je wel bij bestandstype "alle bestanden" selecteren anders krijg je hindling.cfg.doc en dan heb je er nog niets aan
November 12, 200421 yr Sorry jongens, jullie hebben je best gedaan maar het lukt mij dus nog steeds niet <_< zelfs nadat ik op 'n ander oud brik hier fftjes kladblok heb opgezocht en zo en veranderd wil hij hem nmog steeds niet op slaan als cfg (terwijl ik toch echt als bestandstype alle bestanden kies) Laat maar zitten.. Jullie heb genoeg tips gegeven maar het lukt bij mij dus blijkbaar niet :rolleyes: Helaas :ph34r: :ph34r: :ph34r: Dennuzzz.. loopt zich hier behoorlijk op te fokken :ph34r: :ph34r: :ph34r: Edited November 12, 200421 yr by Dennuzzz
November 15, 200421 yr ik heb iets veranderd aan de setup van de piaggio NRG (kan ook met de Faggio)als je het aantal versnellingen in handling.cfg veranderd van 1 naar 3, nu rijd de scooter redelijk hard en en trekt hij op zn achterwiel weg zonder Num6 in te houden dom zometeen doe je er iets fout aan en dan mol je je hele spel :angry:
ik heb iets veranderd aan de setup van de piaggio NRG (kan ook met de Faggio)
als je het aantal versnellingen in handling.cfg veranderd van 1 naar 3, nu rijd de scooter redelijk hard en en trekt hij op zn achterwiel weg zonder Num6 in te houden
Edited by Botloos