Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Burglary Missions

Geplaatst:

Ik weet niet of het al bekend is, ik heb iig niks gevonden met de zoek functie.

Als je een huis binnensluipt sluip dan naar de slaapkamer waar de bewoners slapen en knal ze neer, ook als de Cop counter komt zorg dat ze allemaal dood zijn

Ren naar buiten als er een Cop counter komt, en ren dan weer naar binnen je zal zien dat de Noise bar nu weg is dus je hoeft niet meer te sluipen kan het huis gewoon leegjatten

Je moet het wel bij elk huis herhalen

Featured Replies

Geplaatst:

weet je wat ik altijd doe ver van te voren als ik de buglar missie ga doen koop ik in de ammonition store een silensd pistol ik zoek dan een mes en dan ga ik beginnen als ik een parsoon ik de huiskamer zie knal ik hem neer en ren ik naar buiten dan ga ik weer naar binen en kijkt of mijn noise meter weg is zo niet dan kijk ik rond ik sluip dan de slaapkamer in ondoe de bersoon van zijn hoofd ofwel een headshot dan als de politie komt ff naar buiten en weer naar binnen en dan steel ik alles dat er te stelen valt zo snel mogelijk en ik ga weer naar het volgend huis ik herhaal dit en ga zo weer vedder tip een mes ken je uit grove members halen als je ze hebt afgeknald kijk wel eerst naar zijn handen

oo ja en bijna vergeten als je het geld niet hebt voor een silensd pistol moet je je mes maar gebruiken en ook als je munitie op is

Bewerkt: door rinaldootje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.