October 29, 200421 yr Ik heb nu 23 missie's gedaan, en ik wil toch echt een keer in San Fierro zonder problemen te krijgen, hoelang duurt dat?
October 29, 200421 yr Ja wil ik ook wel weten.... Unlock je trouwens in een keer alle staten of steeds weer 1 voor 1....
October 29, 200421 yr 28 ? van een bepaald persoon of gewoon willekeurig ps: de quad en de combine zijn die allbei te vinden in san fierro
October 29, 200421 yr 28 ? van een bepaald persoon of gewoon willekeurigps: de quad en de combine zijn die allbei te vinden in san fierro De quad in Los Santos ook ... Iig, ik was ong. na 28 missies volgens mij.
October 29, 200421 yr de quad in los santos , ben nog geen spoor tegengekomen van de quad waar staat ie ergens
October 29, 200421 yr In Los Santos staat er echt geen hoor Niet lullen, San Andreas Boy heeft gelijk. Hij staat op een gigantische boerderij in LOS SANTOS
October 29, 200421 yr nee ik ook niet,kan iemand het ff op de map aanwijzen waar de quad ongeveer staat?
October 29, 200421 yr Ergens rechtsbovenin LS meen ik. Gewoon door de bossen rijden, naar die kleine dorpjes. En geloof me, ik heb niet op een zwijn met 4 wielen gereden! :lol:
Ik heb nu 23 missie's gedaan, en ik wil toch echt een keer in San Fierro zonder problemen te krijgen, hoelang duurt dat?