Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 530.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_565092

Als sommigen van de mensen ook daadwerkelijk op >Dit Topic< zouden letten dan waren deze soort vragen:

Ik zoek het nummer wat ongveer zo gaat: ''Driving home for christmas''

Ik heb een vermoede dat dit ongeveer de titel is, ik wil ook graag de zanger weten

Groet gammie.

overbodig, even googelen, de eerste stap, en je hebt meteen het goede antwoord :Y

Mvg, Moonbeam :cya:

Geplaatst:
comment_565266

Ik ben op zoek naar een volgensmij best wel oud nummer waarvan ik alleen maar één regel tekst ken, iets van "I can't survive on less, just a ....". Het wordt gezongen door een man. Kan iemand me aan titel en artiest helpen?

Alvast bedankt.

Geplaatst:
comment_565318
Ik ben op zoek naar een volgensmij best wel oud nummer waarvan ik alleen maar één regel tekst ken, iets van "I can't survive on less, just a ....". Het wordt gezongen door een man. Kan iemand me aan titel en artiest helpen?

Alvast bedankt.

Dit vind ik een lastige, maar ik heb een vermoeden.

Seal - Crazy Hier is een sample

Geplaatst:
comment_565338

Alvast bedankt.

Dit vind ik een lastige, maar ik heb een vermoeden.

Seal - Crazy Hier is een sample

Ja dat is hem! :klap:

Geplaatst:
comment_565457

gtaboy107 Bedankt voor het zoeken :)

overbodig, even googelen, de eerste stap, en je hebt meteen het goede antwoord :Y

Mvg, Moonbeam :cya:

Bedankt voor je tip Moonbeam dat had ik inderdaad via google.nl kunnen doen.

Ik ben weer opzoek naar een nieuw nummer, in de clip ervan zie je mannen in apen pakjes. Ik hoop dat iemand weet welk nummer ik bedoel :)

Groet gammie.

Geplaatst:
comment_565459
Ik ben weer opzoek naar een nieuw nummer, in de clip ervan zie je mannen in apen pakjes. Ik hoop dat iemand weet welk nummer ik bedoel :)

Groet gammie.

Mannen in apenpakjes?!?

Dan denk ik zelf aan Bloodhound gang - The Bad Touch.

Hier is een sample

En hier is een clip op Youtube

Bewerkt: door HerrieM

Geplaatst:
comment_565532

Groet gammie.

Mannen in apenpakjes?!?

Dan denk ik zelf aan Bloodhound gang - The Bad Touch.

Hier is een sample

En hier is een clip op Youtube

Dat is hem :) Bedankt HerrieM!

Groet gammie.

Geplaatst:
comment_566254
Hebben jullie vandaag ook allemaal serious request gekeken op NED1 of op 3FM geluisterd? Ja?

TATATATATATATATATATATATATATATATATATATA TATATATATATATATATATATATATATATATATATATAT TATATATATATATATATA TATATATATATATA TATATATATATATATATATA TATATATATATATATATA

Voor de geïntereseerde heb ik hier het liedje op YouTube:

The Fratellis - Chelsea Dagger

Aangezien je Megalid bent zul je het gequote bericht misschien wel tegenkomen maar toch....

Geplaatst:
comment_566400

Jongens/Meisjes ik ben weer opzoek naar een liedjes. Waarvan ik deze keer alleen maar een stukje tekst heb.

De Tekst

We are the cheeky girls jou ar the cheecky boy

Verder weet ik het ook niet. Hopelijk weet iemand hem te vinden.

Rullez :t

Geplaatst:
comment_566407

Ik ben een beetje dom bezig wat ik ben er 2 vergeten net.

Liedje 1

Hiervan weet ik alleen een deuntje: Lalalalalala

Liedje 2

Hiervan weet ik maar 1 zin: Hey mister dj

Rullez :t

Geplaatst:
  • Auteur
comment_566408

Met 1 zijn we niet veel :cab:

Maar met vraag 2 dacht ik aan:

Rihanna - Pon the Replay

Backstreet Boys - Hey Mister DJ

Frankie Paul - Hey Mister Dj

IB

:engel:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.