Geplaatst: 1 augustus 200618 jaren comment_480072 Hoi, Wat is het beste site adres waarop je een mooie site aan kan maken?
Geplaatst: 1 augustus 200618 jaren comment_480148 Ik vind zelf Lyp.nl een hele goeie. Geen advertenties etc.!!!
Geplaatst: 1 augustus 200618 jaren comment_480193 Ik vind zelf Lyp.nl een hele goeie. Geen advertenties etc.!!! Bij Lyp kun je alleen maar domeinen krijgen, je kunt er geen site maken.
Geplaatst: 1 augustus 200618 jaren comment_480207 neem gwn een host like these ; funpic.de dhost.info wyger.nl deds.nl lycos.nl. maak een html pagina , upload ze via ftp en je hebt je site owja ; freewebs en die andere troep is crap en komt fake over btw ; een site maakt je host niet , een mooie site maak je zelf . Bewerkt: 1 augustus 200618 jaren door Nicsan
Geplaatst: 1 augustus 200618 jaren comment_480317 neem gwn een host like these ; funpic.de dhost.info wyger.nl deds.nl lycos.nl. maak een html pagina , upload ze via ftp en je hebt je site owja ; freewebs en die andere troep is crap en komt fake over btw ; een site maakt je host niet , een mooie site maak je zelf . en voor domein heb ik wel een goeie die gebruik is zelf ook voor me radiozender daar kun je bijvoorbeeld .nl.tt nemen dus ga naar www.nl.tt en vraag hem aan volledig gratis
Geplaatst: 3 augustus 200618 jaren comment_481334 Neem Byethost.com. Goeie host en alleen een balkje met reclame boven aan de pagina.
Hoi, Wat is het beste site adres waarop je een mooie site aan kan maken?