Jump to content
Geplaatst:
comment_480686

Vindt niemand het vreemd dat er behalve vogels geen enkel dier te bespeuren is in LS?

Is dit misschien gedaan door R* zodat er geen "dierenmishandeling" plaats zou vinden in het spel?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_480688

Ik denk gewoon dat R* dit niet echt nodig vond,maar dat je zegt dat er geen andere dieren zijn is niet waar

Er zijn nog andere dieren te vinden in San Andreas,ze bevinden zich wel grootendeels zoals schildpadden,kwallen en dolfijnen

Bewerkt: door Ben007

Geplaatst:
comment_480690
Vindt niemand het vreemd dat er behalve vogels geen enkel dier te bespeuren is in LS?

Is dit misschien gedaan door R* zodat er geen "dierenmishandeling" plaats zou vinden in het spel?

Ja anders zou rockstar waarschijnlijk met de dierenbescherming in confilct komen. Als kinderen nu eens op het idee komen om zoiets in het echt te doen :( ?

En je hebt natuurlijk de onderwater dieren nog. ;)

Om deze redenen zitten er geloof ik ook geen kinderen in de GTA'Reeks.

ASPHALT :cya:

Bewerkt: door ASPHALT

Geplaatst:
comment_480934

Nee, tuurlijk zitten er geen kinderen en dieren in. Stel je loopt met CJ langs een weiland, en daar staat een koe. Je steekt met het mes de koe neer. Dan denk ik dat de dierenbescherming niet blij is. (trouwens, krijgen ze geen probs met mensenrechten? :puh: ) En kinderen is helemaal lomp, dus ik dat R* dat daarom doet.

Geplaatst:
comment_480995

bedenk maar eens wat een gezeur R* zou krijgen als ze kinderen in het spel zetten, die je dus vervolgens neer kan knallen, of steken, of wat dan ook. je begrijpt wel wat ik bedoel. het zelfde geld voor de dieren. ze zouden bij beiden gevalleen teveel problemen krijgen.

Geplaatst:
comment_480998
Ja anders zou rockstar waarschijnlijk met de dierenbescherming in confilct komen. Als kinderen nu eens op het idee komen om zoiets in het echt te doen :( ?

waar slaat dat nu op, als kinderen nu op het idee komen om mensen te vermoorden :bonk:

dat is toch juist hetzelfde?

Geplaatst:
comment_481001

Nee, dus je mag wel volwassen mensen afknallen en geen kinderen? Wel een beetje vreemd. En ze kunnen er best dieren in doen, dat zit in zoveel spellen, zoals: Soldier of Fortune, waar je ook koeien kan afknallen.

Bewerkt: door General Lee

Geplaatst:
comment_481016

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het niet slecht dat er geen kinderen in zitten ofzo, ik bedoel alleen dat ze dat mischien om dezelfde reden hebben gedaan.

Geplaatst:
comment_481273

waar slaat dat nu op, als kinderen nu op het idee komen om mensen te vermoorden :bonk:

hoezo kinderen btw... is dit niet een 18+ game dan?

Geplaatst:
comment_481342

hoezo kinderen btw... is dit niet een 18+ game dan?

ik denk dat meer dan 70% van de GTA-forum gebruikers -18 is (ik ook) en waarschijnlijk spelen 90% van al die -18 gebruikers GTA San Andreas.

Als iemand van 13 vraagt aan de winkelier dat hij SA mag kopen, en hij heeft genoeg geld, dan ben ik er zeker van dat hij 2uur later al SA aan het spelen is hoor....

Belgie of Nederland is Amerika niet he, in Amerika zou het scenario van hierboven niet gemogen hebben, de winkelier zou hem SA niet eens gegeven hebben...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.