Geplaatst: 2 augustus 200618 jaren comment_480686 Vindt niemand het vreemd dat er behalve vogels geen enkel dier te bespeuren is in LS? Is dit misschien gedaan door R* zodat er geen "dierenmishandeling" plaats zou vinden in het spel?
Geplaatst: 3 augustus 200618 jaren comment_481364 ik kreeg gta3 nieteens mee zelfs niet na heel veel gezeur bij de intertoys, dus heb k m bij de bartsmit gehaald (ben 15)
Geplaatst: 3 augustus 200618 jaren comment_481370 hoezo kinderen btw... is dit niet een 18+ game dan? Ja, maar het is niet Rockstar Games die dat bepaalt, maar de rating boards. De maker van een game kan daarom nog wel rekening houden met jongere spelers. Dieren en kinderen zijn altijd al een taboe geweest in de GTA-reeks. GTA is al een vrij controversieel spel, dus waarschijnlijk vond Rockstar het niet nodig dat nodeloos aan te dikken met iets dat door het grote publiek als wansmakelijk wordt ontvangen. Om dezelfde reden worden er in Hollywood weinig films gemaakt waarin kindermishandeling of dierenleed wordt getoond.
Geplaatst: 3 augustus 200618 jaren comment_481398 Ik kan altijd alles gewoon kopen, films van 16+, spellen van 18+, vuurwerk, en ik ben 15. Als je genoeg geld hebt, wat boeit hun het dan.
Geplaatst: 3 augustus 200618 jaren comment_481496 ik ben maar 13 en ik koop zoveel spellen van 18+ maar met die dieren normaal zaten er wel in maar dan had de release later geweest en dat wou R* niet
Geplaatst: 3 augustus 200618 jaren comment_481500 Ik heb nog wel dieren gezien.Zoals in het water.Vissen enzo.
Geplaatst: 3 augustus 200618 jaren comment_481648 ik ben maar 13 en ik koop zoveel spellen van 18+ maar met die dieren normaal zaten er wel in maar dan had de release later geweest en dat wou R* niet probeer dat eens bij de intertoys, daar zijn ze heel streng daarover
Geplaatst: 3 augustus 200618 jaren comment_481672 Bij mij niet, ik had GTA 3 daar gekocht toen was ik volgens mij 12 of 13 ofzo.
Geplaatst: 4 augustus 200618 jaren comment_481856 wat bedoel je met "dieren" ik heb nog noooit een hond, hert of konijn ofzow gezien
Geplaatst: 4 augustus 200618 jaren comment_482003 dat is dus wat de Threatstarter ook op was gevallen en dus dit topic begon
Geplaatst: 4 augustus 200618 jaren comment_482266 mischien had R* er gewoon geen tijd voor om dieren te maken enzo en over een dier vermoorden in een spel dat is natuurlijk lullig maar mensen vermoorden is dat dan niet erger?? ze zullen vast geen gezeik krijgen met de dierenbescherming denk ik anders zou je ook in dat spel geen mensen kunnen vermoorden en mij boeit het niet of er dieren of kinderen in zit het is tenslotte een actie spel en geen sims dus van mij hoeven ze der niet in het zou wel leuk zijn als ze bijvoorbeeld dat je een moeder op straat ziet lopen met een kind in der hand dat zou wel geinig zijn als ze dat maken in Gta IV maar dan dat je dan bijvoorbeeld niet op dat kind kan richten met je pistool
Vindt niemand het vreemd dat er behalve vogels geen enkel dier te bespeuren is in LS?
Is dit misschien gedaan door R* zodat er geen "dierenmishandeling" plaats zou vinden in het spel?