Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

mijn gang?

ik heb juist de laatste missie gehaald van lost santos en nu moest ik naar badland of zoiets en ik ga terug naar los santos erna en mijn gang is helemaal verdwenen!ook als ik op start druk en dan op gangs staat er dat ik ik gen territoriums meer heb en dat ik 0.00 gangsters heb hoe komen ze terug?

Featured Replies

makkelijk ;)

Je moet ik Los Santos gasten met groene jassen en broeken vinden en vragen of ze meekomen

• Author
makkelijk ;)

Je moet ik Los Santos gasten met groene jassen en broeken vinden en vragen of ze meekomen

nee!er zijn er geen meer overal is ballas

:o daar moet je echt wel iets aan doen man ;)

idd grove is weg , jouw gang is weg

• Author
idd grove is weg , jouw gang is weg

komen die nooit meer terug?

uhmm niet dat ik weet , ik ben al in las ventures en ze zijn nog niet terug :rolleyes: misschien komen ze ooit nog eens

Omdat Sweet opgepakt is zijn opeens alle oneindige Grovie's weg... Of zitten die nu ook in de bak :puh:

*Spoiler* :huh:

Lezen jullie even eerst de belangrijke topics.. :

Vraag: Help! Ik ben nu in San Fierro en nu is mijn Gang zoek! Waar vind ik de OGF?

Sorry, maar de OGF bestaat niet meer. Sinds Sweet is opgepakt is de hele famillie weer uit elkaar en is het niet meer mogelijk om het territorium van andere gangs af te pakken.

:o niet meer mogelijk aan het eind toch wel ofzo ik vond die gang wars zekker wel vet lekker voor je respect ook :rolleyes:

• 7 months later...
:D je gang komt naar verloop van tijd wel weer terug hoor :D :gtasign: gewoon meer missies doen en dan zie je ze vanzelf ! :rolleyes:

Dat weet iedereen al hoor.

Check voortaan ff de datums voordat je gaat reageren ;)

Vraag: Help! Ik ben nu in San Fierro en nu is mijn Gang zoek! Waar vind ik de OGF?

Sorry, maar de OGF bestaat niet meer. Sinds Sweet is opgepakt is de hele famillie weer uit elkaar en is het niet meer mogelijk om het territorium van andere gangs af te pakken.

wat is ogf??

wat is ogf??

De OGF betekent Orange grove family.

Net was het green type fout. :huh:

Dat is jou gang. ;)

Edited by Levi_16

oww ik dacht dat onze gang de grove street families heette... waarom dragen wij anders groen en geen oranje??