Geplaatst: 3 augustus 200618 jaren comment_481333 Hey allemaal, Ik heb ff een vraagje. Ik heb de nieuwste zmodeler gedownload maar omdat ik niet geregistreerd ben kan ik geen files openen. Dit vind ik erg jammer want ik wilde graag auto's uit colin mcrae en richard burns rally converteren. Nu is mijn vraag: Bestaat er ook een andere soort van zmodeler waarbij je je niet hoeft te registreren? Of een heel ander programma die auto's uit andere spellen kan converteren? Alvast bedankt. 307wrc
Geplaatst: 3 augustus 200618 jaren comment_481350 Download de Zmodeller van GtaGames eens, hij staat bij SA Editors en Tools, hierbij hoef je je niet te registreren.
Geplaatst: 3 augustus 200618 jaren Auteur comment_481353 Ik ga het gelijk proberen alvast bedankt Als ik bij deze een file wil importeren zegt hij het ook dat ik moet registeren.
Geplaatst: 3 augustus 200618 jaren comment_481397 Dan moet je naar de site gaan en je daar registreren misschien krijg je dan een registratie code om je in dat programma te registreren... I don't no, just try!
Geplaatst: 3 augustus 200618 jaren Auteur comment_481728 hmmmmm Als ik dat doe vraagt hij naar mijn creditcard Dat schiet dus jammergenoeg ook niet op.
Hey allemaal,
Ik heb ff een vraagje.
Ik heb de nieuwste zmodeler gedownload maar omdat ik niet geregistreerd ben kan ik geen files openen.
Dit vind ik erg jammer want ik wilde graag auto's uit colin mcrae en richard burns rally converteren.
Nu is mijn vraag: Bestaat er ook een andere soort van zmodeler waarbij je je niet hoeft te registreren?
Of een heel ander programma die auto's uit andere spellen kan converteren?
Alvast bedankt.
307wrc