Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

De hydra het lukt me neit

Als ik met de hydra rijd gaat ie alleen wat heen en weer maar hij gaat niet zoals een echte straaljager als een speer vooruit. De stuwrakketten zijn naar beneden gerciht hoe krijg ik ze naar achteren gericht. Na een tijdje de angalogestick van de xbox controller naar benenden gedrukt te hebben lukt het wel maar ik weet neit wat ik doe hoe kan je het direct laten doen

Featured Replies

De stuwrakketen hebben altijd een tijdje nodig om te draaien. Dit lukt niet met een druk op de knop, maar de juiste knop ingedrukt houden.

De knop is geloof ik de rechter analoge stick (maar ik weet het niet zeker aangezien ik geen XboX heb)

Edited by HerrieM

  • Author

Maar in vertical bird gaat het altijd zo snel en in het normaal niet

Het moet in iets van 3 sec. gebeuren :) .

  • Author

Bij mij meer iets van 1 minuut

Maar in vertical bird gaat het altijd zo snel en in het normaal niet

Wat gaat er in Vertical Bird altijd zo snel?

Ik denk dat ik jouw probleem niet goed begrijp. :?

  • Author

Kijk deze mensen hier zeggen dat het b.v. in 3 seconden hoort te gaan dat je zo met je hydra recht vooruit kan gaan in plaatsvan zweven in de lucht dat duurt bij mij ongeveer 1 minuut voordat de stuwrakketten naar achteren gaan en ik rechtvooruit kan gaan maar in de missie vertical bird gaat het meteen

Dat hoort ook meteen te gaan. Ik denk dat er dan iets mis is met de XboX of je spel, want het hoort altijd binnen 3 seconden te gaan. Zowel tijdens als buiten de missies.

Hier de besturing van de Hydra voor de Xbox. ;)

XBox:

Primair wapen: A

Secundair wapen: B

Vliegen: R

Landen: L

Schieten: X

Wielen(in/uit klappen): Klik op de rechter analoogstick

Draaien/sturen: Witte of zwarte knop ingedrukt houden

Meer informatie, klik <<hier>>

Groetjes,

Koos. :)

  • Author

Man heb ik allemaal al gelezen maar er staat nergens hoe je het meteen vooruit krijgt

Ik neem aan dat je met de rechter analoge stick de camera draait.

Dus als je de rechter analogestick nou eens in drukte, en dan naar voren.

Mischien helpt dat?

Zo niet, dan zoek ik het wel even op. ;)

  • Author

Doe maar want volgens mij heb ik dat al eens geprobeerd

Je kan altijd voor de zekerheid even uittesten.

Stel dat het wel werkt, zoek ik me ook een ongeluk. ;)

  • Author
:schater: Okej ik ga nu ff sanandreas strarten en luister eens ik heb het op de xbox hea....

gwn de rechter analog naar voren houden tot je de hydra sneller ziet gaan lossen

  • Author

Weet je mischien ligt het aan de skills hoe sneller het gaat want bij mij gaat het steeds sneller vroeger duurde het 3 minuten en nu ongeveer 20 seconden

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.