August 10, 200619 yr Hoeveel procent heb jij onder controle bij de gang-gebieden? Ik heb heel Los Santos onder controle, dus 100%.
August 10, 200619 yr Ik heb alle gangwars allemaal al uitgespeeld, en ik heb ze allemaal verslagen voor de volle 100%. Ik vindt jammer dat je niet meer voor altijd een gangwar kan starten, het was best leuk om te doen Edited August 10, 200619 yr by ~Mario~
August 10, 200619 yr ik heb 2 vraagjes? 1. hoe kan je nou SF of waar dan ook onder controle nemen 2. waar kan je zien hoeveel procent je onder controle hebt??
August 10, 200619 yr huh hoe kan je nou SF overnemen? ik SF heb je standaart een stukje van de grove gangsters, tegen-over het huis van die een medische vriendin is dat stukje. en je hebt bij de boot-school ook een stukje vagos gebied wat je kan innemen. @edwinb: in de stats in het pauze menu heb je een stuk wat gangs heet Edited August 10, 200619 yr by Vercetty
August 10, 200619 yr Ik heb alles onder controle, ik heb geen zin in gang wars dus dacht ik maar: alles in 1 keer.
August 10, 200619 yr huh hoe kan je nou SF overnemen? ik SF heb je standaart een stukje van de grove gangsters, tegen-over het huis van die een medische vriendin is dat stukje. en je hebt bij de boot-school ook een stukje vagos gebied wat je kan innemen. @edwinb: in de stats in het pauze menu heb je een stuk wat gangs heet bij mij is dat niet hoor alleen in los santos
August 10, 200619 yr Ik ben er trots op, ik heb 100%, dus heel Los Santos. Het had wel een tijdje geduurd, maar uiteindelijk wint de volhouder
August 11, 200619 yr Author huh hoe kan je nou SF overnemen? ik SF heb je standaart een stukje van de grove gangsters, tegen-over het huis van die een medische vriendin is dat stukje. en je hebt bij de boot-school ook een stukje vagos gebied wat je kan innemen. @edwinb: in de stats in het pauze menu heb je een stuk wat gangs heet bij mij is dat niet hoor alleen in los santos Ik zal het uitleggen: Als je met een vliegtuig van de kaart afvliegt (hetzelfde als je naar LC vliegt) dan zal de kaart gaan 'verschuiven'. Als je een kwartier heel lang richting LC vliegt, en na een kwartier laat je je uit het vliegtuig vallen en je laat je verdrinken, dan heb je kans dat er nieuwe hoods bij zijn gekomen. Donwell
August 11, 200619 yr Ik heb de volle 100%. Ik was er even voor gaan zitten en toen heb ik het binnen een uur of twee gedaan. Iedere 3 wars saven was mijn tactiek. Werkte vlekkeloos. Alleen Idlewood vond ik irritant. De buurt rond de disco. Erres Edited August 11, 200619 yr by RogierS.
Hoeveel procent heb jij onder controle bij de gang-gebieden? Ik heb heel Los Santos onder controle, dus 100%.