Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wat vind jij de mooiste goal?

Dit is het topic waarin je kunt laten weten welk voetbaldoelpunt jij het mooist vindt. Als het een heel mooi doelpunt is, mag je er ook een filmpje bij zetten. Ook is het toegestaan om meerdere goals neer te zetten die jouw favoriete club het vorige seizoen maakte. Het doelpunt van Paul Bosvelt tegen FC Groningen vond ik zelf niet zo mooi, en na lang twijfelen heb ik toch die van Yuri Cornelisse tegen PSV gekozen. Hier zijn de top 11 goals van FC Groningen (met op nummer 1 die van Cornelisse!).

http://www.youtube.com/watch?v=dRnVoMoVtP8

>>> Door NandroDavids: Alle 138 typfouten zijn eruit....er kan gepost worden!<<<

Sorry hoor dat ik dyslecties ben...

Nog een mooie goal van xabi alonso:klikkie

Edited by jensbrinkman

  • Replies 37
  • Views 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Je kan beter dat '2005-2006' weg doen. Anders kun je dit elk jaar een nieuw maken. Zelf vind ik het mooiste doelpunt van Ronaldinho. Dit vind ik echt de mooiste van al. 2 mooie bewegingen na rechts dan een vlam tegen de deklat binnen. Dit doelpunt was in het seizoen 2003-2004, Barcelona - Sevilla.

De Goal van Ronaldinho

Ik vond een van de mooiste doelpunten die ik als supporter met eigen ogen gezien heb van de club waarvan ik supporter ben (Sporting Lokeren OV) dit doelpunt(opent direct in windows media player):

Killian Overmeire in de wedstrijd tegen standard, de eerste match dit seizoen, hij heeft met dit doelpunt de 2-1 op zijn naam geschreven

Ik vind natuurlijk ook noch andere doelpunten heel erg mooi maar die vind ik momenteel niet :cya:

Deze goal natuurlijk, de goal van Zlatan Ibrahimovic tegen NAC waarin hij de hele verdediging door sla omt en vervolgens de bal binnen schuift.. Mooiste goal ooit gemaakt..

-klik-

Ook de goal van Rafael v.d. Vaart was mooi, tegen F.C. KakkerlakkenFeyenoord..

Ongelooflijk hoe hij die bal erin werkte :Y

-klik-

Zulke goals zie ik Ronaldinho nog niet maken, oftewel Ajax ruleert de wereld weer eens 8)

Die eerste van Ibrahimovic, prachtig!

Je kan beter dat '2005-2006' weg doen. Anders kun je dit elk jaar een nieuw maken. Zelf vind ik het mooiste doelpunt van Ronaldinho. Dit vind ik echt de mooiste van al. 2 mooie bewegingen na rechts dan een vlam tegen de deklat binnen. Dit doelpunt was in het seizoen 2003-2004, Barcelona - Sevilla.

De Goal van Ronaldinho

Ik vind dat je gelijk hebt de dribbel was gewoon fantastish

Edit: Ronaldhinio is ook de beste :puh:

  • 2 weeks later...

Kheb m niet op filmpje, mss hebbie m wel gezien:

De vrije trap van Cziommer (goed gespeld :? ) tegen NAC. Streep recht in de rechterkruising, prachtig :klap:

  • 2 weeks later...

Ik vind die goal van Dennis Bergkamp mooi. Die hij met buitenkant rechts in de lange hoek schopt tegen Argetinie.

  • 1 month later...

ik heb er geen link van maar ik vindt de mooiste goal

die van marradona ( de hand van god )

Die wil ik ook wel eens zien, heeft iemand link?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.