Jump to content
Geplaatst:
comment_487241

Dit is het topic waarin je kunt laten weten welk voetbaldoelpunt jij het mooist vindt. Als het een heel mooi doelpunt is, mag je er ook een filmpje bij zetten. Ook is het toegestaan om meerdere goals neer te zetten die jouw favoriete club het vorige seizoen maakte. Het doelpunt van Paul Bosvelt tegen FC Groningen vond ik zelf niet zo mooi, en na lang twijfelen heb ik toch die van Yuri Cornelisse tegen PSV gekozen. Hier zijn de top 11 goals van FC Groningen (met op nummer 1 die van Cornelisse!).

http://www.youtube.com/watch?v=dRnVoMoVtP8

>>> Door NandroDavids: Alle 138 typfouten zijn eruit....er kan gepost worden!<<<

Sorry hoor dat ik dyslecties ben...

Nog een mooie goal van xabi alonso:klikkie

Bewerkt: door jensbrinkman

• Reacties 37
  • Bezichtigingen 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_533072

mooiste goal vond ik echt meesterlijk die van lampard van gisteravond uit een onmogelijke hoek en toch deed hij de bal binnen de doel

amai ik konde niet geloven wat ik zag van zijn meesterlijke doelpunt

Geplaatst:
comment_534736
ik vind er meerdere leuk maar dit vind ik echt mooi.

Bertrand Laquait deed dat ook es tegen Bergen (2-2) is altijd rappig als ene doelman kan scoren

Ik vond al de doelpunten die FC Porto gisteren scoorde tegen Hamburger SV trouwes allemaal pareltjes

nedved

• 4 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_560945

De mooiste goal vind ik ongetwijfeld de goal van Marquez ( dacht ik ) op het laatste WK!

Hij neemt de bal op de borst en geeft er dan een fenominale trap op zodat de bal in de verste winkelhaak beland!

Heeft iemand daar een filmpje van :D ?

hieronder:

ja , het is die goal !

Bewerkt: door Nicsan

• 1 maand later...
  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.