Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Cheats :@ :(

Ik ken iemand die gebruikt cheats bij gta sa en kan hem nog niet uitspelen, ik zeg dan je bent gewoon f*cking NOOB!! dan zegt hij nou iedereen zegt: GTA SA is een cheat spel :?:duh:

ik vind dat niet hij is veel mooier om hem zonder cheats uit-tespelen.

wat vinden julie??? 8)

Featured Replies

Ja met cheaten wordt het spel wat flauw. Veel mooiere speelervaring als je zonder doet en om eerlijk te zijn is GTA:SA best te doen zonder cheats.

  • Author

ja van zulk soort gamers hou ik van :D:bier:

Ik cheat ook en ik vind eigenlijk dat SA veel leuker is mét cheats dan zonder.....

  • Author

ja maar dat is dan alleen heel erg fun en je wordt aardig slecht als je later zonder cheats doet dus :klap:

Ik vind cheaten wel leuk, maar ik doe het nooit bij missies.

Want gewoon voor de fun is het altijd wel leuk.

Ik cheat nooit, ik vind dat je dan het spel bederft. Een spel is om spanning te beleven en avontuur, dan moet je niet gaan cheaten om het makkelijker te maken. Ze hebben het spel zo gemaakt en dan moet je het dus ook zó uitspelen.

Grove St.

  • Author

ja voor de fun misschien wel maar voor misies niet nee

Als je n00bmode of Destruction Trainer v4 gebruikt kun je dmv cheaten SA zonder problemen uitspelen, maar anders heb je, ookal cheat je, nog steeds veel problemen met sommige missies.

Voor de missie Freefall bijv. heb je gewoon vliegskills nodig, en die krijg je niet met cheats.

Ook bijv. de missies Key to Her Heart en Snail Trail, er bestaat geen cheat om de Spook-O-Meter leeg te houden, dus je zal die missie gewoon normaal moeten uitspelen.

Hetzelfde geld voor missies zoals Cesar Vialpando en Dance Party.

  • Author

ja maar de noobmode zegt het al dus. :clown:

Edited by Dizzee

ik heb het spel 100% uit en dan is het wel redelijk saai dus cheat ik voor autos enzo...

Ik ken iemand die gebruikt cheats bij gta sa en kan hem nog niet uitspelen, ik zeg dan je bent gewoon f*cking NOOB!! dan zegt hij nou iedereen zegt: GTA SA is een cheat spel :?:duh:

ik vind dat niet hij is veel mooier om hem zonder cheats uit-tespelen.

wat vinden julie??? 8)

net zeg je dat je het met cheats niet uitkan spelen en in je laatste zin zeg je : ik vind dat niet hij is veel mooier om hem zonder cheats uit-tespelen.

je spreekt jezelf tegen

Zonder cheats spelen is veel leuker, als je bijna dood bent, en je gebruikt leven cheat dan is er echt geen f*ck aan, ik speel altijd zonder cheats.

Hier bestaat eigenlijk al een topic over, dat kan je hier vinden. ;) Gebruik de volgende keer de zoekfunctie.

Ik gebruik ook geen cheats, MET cheats vind ik dat er minder 'avontuur' in het spel zit.

Soms gebruik ik er voor de lol maar dan sla ik het gewoon niet op. :)

Ik heb het eerst helemaal uitgespeeld (de missies dan) zonder cheats!

Nu gebruik ik de 'gekopierdeerde' savegame om te spelen...en die MET cheats :puh:

NeLSoN

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.