Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Welke provider gebruik jij op je GSM?

Ik heb nu net een GSM, kijk maar eens hier, en ik had de vraag welke provider ik nu het best gekozen had. Ik heb Mobistar genomen omdat die mij het voordeligst leek. Nu heb ik de vraag, welke provider gebruik jij? Ik ben een Belg dus ken ik geen providers van Nederland, ik heb KPN al een paar keer horen vernoemen in Nederland. Dus excuses als er te weinig Nederlandse providers bijstaan.

Oja, vergeet niet te STEMMEN! :puh:

Edit :

Even voor de verduidelijking. Deze 'providers' horen bij elkaar:

Vodafone is van Proximus . :)

Pay & Go is ook van Proximus. :Y

Orange is van Mobistar. ;)

Edited by Jon-asses

  • Replies 97
  • Views 7.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Welke provider gebruik jij op je GSM? 117 members have voted

  1. 1. Welke provider gebruik jij?

    • Proximus
      20%
      23
    • Mobistar
      13%
      16
    • KPN
      19%
      22
    • The Mobile Factory
      1%
      2
    • Base
      0%
      0
    • Ander, namelijk ...
      45%
      52

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

Eerst was ik aangesloten bij Mobistar maar ik had veel problemen als ik bij Mobistar zat (geen berichten ontvangen enzo). Dus sloot ik me aan bij Proximus

PS: ik ben ook belg en ik ken ze allemaal (behalve KPN. :puh: ).

Edited by Lord of War

In Nederland zijn nog wel wat providers. O.a. Orange, Telfort, Debitel, Hi, Vodafone, T-Mobile :)

Ik gebruik KPN.

Ik ken alleen maar KPN van dat lijstje ik heb zelf Vodaphone

In Nederland zijn nog wel wat providers. O.a. Orange, Telfort, Debitel, Hi, Vodafone, T-Mobile :)

Ik gebruik KPN.

Die zou je toch ook in België moeten hebben, zijn allemaal multi-nationals, vreemd dat ze dus niet in de lijst staan..

Ik gebruik overigens op mijn oude telefoon HEMA pre-paid en op mijn huidige Vodafone :-( (kost bakken vol met geld)

Edited by Goliat

Ik gebruik al provider mobistar omdat ik gewoon een gsm moest hebben mij is het eigelijk hetzelfde als je nu proximus of mobistar :)

Edited by Syfes

Ik heb gewoon Vodafone.

In Nederland zijn nog wel wat providers. O.a. Orange, Telfort, Debitel, Hi, Vodafone, T-Mobile :)

Ik gebruik KPN.

Dat zijn merken, geen providers...

Anyway, ik gebruik proximus. Wel duur maar beste kwaliteit.

Proximus

In Nederland zijn nog wel wat providers. O.a. Orange, Telfort, Debitel, Hi, Vodafone, T-Mobile :)

Ik gebruik KPN.

Dat zijn merken, geen providers...

Anyway, ik gebruik proximus. Wel duur maar beste kwaliteit.

Helemaal niet. Dat zijn allemaal providers.

Ik heb Vodafone en T-Mobile, ik gebruik momenteel T-mobile.

Maar ik denk dat ik als mijn 400 gratis sms'jes op zijn weer naar Vodafone ga... kon ik internetten voor €0,25 voor 15 min :)

en 5 min. tv kijke voor 50 cent :)

Johan O.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.