Welke provider gebruik jij op je GSM?
- Replies 97
- Views 7.5k
- Created
- Last Reply
Welke provider gebruik jij op je GSM? 117 members have voted
Featured Replies
Recently Browsing 0
- No registered users viewing this page.
A better way to browse. Learn more.
A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.
Ik heb nu net een GSM, kijk maar eens hier, en ik had de vraag welke provider ik nu het best gekozen had. Ik heb Mobistar genomen omdat die mij het voordeligst leek. Nu heb ik de vraag, welke provider gebruik jij? Ik ben een Belg dus ken ik geen providers van Nederland, ik heb KPN al een paar keer horen vernoemen in Nederland. Dus excuses als er te weinig Nederlandse providers bijstaan.
Oja, vergeet niet te STEMMEN!
Edit :
Edited by Jon-asses