Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Dealers & Pooiers

Even een duidelijk topicje over de gasten die mij rijk maken.

Dealer: Blank, Witte Hoody, Blauwe Spijkerbroek.

Pooier: Negroïde, Zwart Hemd, Zwarte Muts, Gouden Ketting.

Als je ze vermoord leveren ze én geld (zo'n $2.000) én een .9 mm op.

Dit zijn de plekker waar ik ze keer om keer omlegde, en er zo'n $90.000 uithaalde.

(TIP: Als je San Fierro al vrij hebt gespeeld, moet je ook The Ballas die er rondlopen neer knallen. Leveren ook een massa aan wapens op, en ook nog wat geld)

post-19-1099309523.jpg

Featured Replies

Ze kunnen dus verspreid zijn over heel Los Sanots, alleen bij de plekken van Se7en heb je het meeste kans..

en het is volgens mij ook zo dat je ze in het begin niet hebt althans in het begin zag ik deze figuren niet maar wat verder in de game(weet niet wanneer) zag ik ze elke keer weer. Bij CJ's huis zijn ze ook regelamtig te vinden.

vanaf je buurten kan inenemen kom je die erg veel tegen

  • 1 year later...

Is er niet een of ander iets, een cheat ofzo.. waardoor die dealers wegblijven ofzo.. ik vind ze maar zwaar irritant.. kzie me hele gang de hele tijd met joints en bier rondrenne.. je hebt nix aan ze! :ch:

Nee, volgens mij is er geen cheat of mod die voorkomt dat dealers rondhangen in de straat. Maar zolang je ze met rust laat heb je er weinig last van hoor. Oh, even een klein verzoek: laat oude topics even rusten als je wilt de volgende keer, de laatste keer dat iemand postte was 1 november 2004.............en nou halen we net zijn 2e verjaardag niet :{

Nee, volgens mij is er geen cheat of mod die voorkomt dat dealers rondhangen in de straat. Maar zolang je ze met rust laat heb je er weinig last van hoor. Oh, even een klein verzoek: laat oude topics even rusten als je wilt de volgende keer, de laatste keer dat iemand postte was 1 november 2004.............en nou halen we net zijn 2e verjaardag niet :{

Dat vind ik nou jammer, dat wij z'n tweede verjaardag net niet hebben kunnen halen.

Had wel zin in een fesstie :clown:

Die donkere gast met het zwarte hemd en de goude ketting is ook een dealer hoor... als je bij hem gaat staan vraagt hij of je drugs wilt kopen. En ook in die ene missie als je net terugkomt in Los Santos (volgens mij) moet je die ventjes vermoorden omdat het dealers zijn.

Die donkere gast met het zwarte hemd en de goude ketting is ook een dealer hoor... als je bij hem gaat staan vraagt hij of je drugs wilt kopen. En ook in die ene missie als je net terugkomt in Los Santos (volgens mij) moet je die ventjes vermoorden omdat het dealers zijn.

Klopt. Ik zie hun vaker dan die blanke gasten, ze lopen bij mij erg vaak in Grove Street

Ik zie die blanke gasten echt nooit. Ik ben ze miss 1 á 2 keer tegen gekomen. Weet iemand miss een plek waar die blanken veel rondhangen.

Voor de rest zie ik die zwarte dealer heel vaak bij Grove Street.

Ik zie die blanke gasten echt nooit. Ik ben ze miss 1 á 2 keer tegen gekomen. Weet iemand miss een plek waar die blanken veel rondhangen.

Voor de rest zie ik die zwarte dealer heel vaak bij Grove Street.

In Idlewood zie ik ze soms, maar zo bijzonder zijn ze niet hoor.

Ze leveren veel geld op...

Niels, ik weet dat je hier niet lang ben, maar als je wiltosten is het leuker als je iets nuttiger post. Zeker als er iets al is beschreven omdat te herhalen, dat is niet te bedoeling. Dit noemen we hier op het forum SPAM.

ONTOPIC: Als je zwaarbewapend bent maar je hebt weinig gezondheid, moet je wel oppassen. Zoals hiervoor al is gezegd is hij bewapend en zal eerst op je schieten, als je op hem richt.

Ze leveren veel geld op...

Niels, ik weet dat je hier niet lang ben, maar als je wiltosten is het leuker als je iets nuttiger post. Zeker als er iets al is beschreven omdat te herhalen, dat is niet te bedoeling. Dit noemen we hier op het forum SPAM.

ONTOPIC: Als je zwaarbewapend bent maar je hebt weinig gezondheid, moet je wel oppassen. Zoals hiervoor al is gezegd is hij bewapend en zal eerst op je schieten, als je op hem richt.

Idd, zulk tuig moet je altijd van achter besluipen en met een mes de strot doorhaken :puh:

Edited by Lance Dance

ONTOPIC: Als je zwaarbewapend bent maar je hebt weinig gezondheid, moet je wel oppassen. Zoals hiervoor al is gezegd is hij bewapend en zal eerst op je schieten, als je op hem richt.

Dat is niet helemaal waar... Als een dealer met zijn rug naar je toestaat, en je richt op hem, schiet hij niet als eerste. Makkelijk dus, even naar de andere kant van hem lopen, goed richten en vuur! Gelijk heel wat geld erbij, maar het kost geen leven, omdat hij als het goed is pas na jou gaat schieten (en dan is de dealer dus al dood voor hij de kans krijgt om zich om te draaien). Je moet uiteraard wel uitkijken dat hij niet ineens omdraait. Maar hij blijft heel vaak gewoon stil staan :Y.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.