August 21, 200619 yr Dit lijkt me een leuk topic. Vandaar dat ik hem aanmaakt. Dit keer is het niet wat is je favoriete missie. Maar welke Personage heeft de leukste missies ? Ik maak geen poll aan want er zijn er zoveel. En iedereen die in het Vice City forum post weet dat denk zelf ook wel. Ik vind dat Ricardo Diaz de leukste missies heeft. In de missies van Ricardo Diaz zit altijd lekker veel actie in schieten enzo. En vaak met boten en varen.
August 21, 200619 yr Dat is voor mij de Filmstudio, geen een "normale" missie, eerst moet een kerel doodmaken die telkens weer drie handlangers uit z'n auto laat komen, vervolgens het eerst in GTA goed bestuurbare vliegtuig vliegen, dan een fototoestel gebruiken, en vervolgens een hele rij insane stunts achter elkaar, ongetwijfeld de leukste om te doen.
August 22, 200619 yr ik vind de malibu club. eerst een bankoverval voorbereiden en dan uiteindelijk de overval dat was echt leuk
August 22, 200619 yr Ik vond de missies van Tommy Vercetti leuk om te spelen. Deze missies zijn een combinatie van schieten en rijden. Ik vond de missie Copland zeer leuk om te spelen omdat je samen met Lance een bom moet plaatsten. Daarna heb je dan wel 5 sterren, maar de uitdaging is om de politie, FBI en SWAT af te schudden. Het geeft me elke keer een voldoening als ik deze missie heb gehaald.
August 22, 200619 yr Ik vind ook de Filmstudios. Ik vind ook de Filmstudios, bv. met dat foto-toestel foto's gaan trekken enzo...
August 22, 200619 yr de vercetie mansion missie.s lekker in de winkel centrum schieten en winkeliers bedriegen en uit eindelijk een bakker opblaase kan niet better
August 22, 200619 yr Ik denk Cortez of Ricardo Diaz maar de Haitians maken ook een grote kans bij mij eerst lekker drie pakketjes ophalen met f*cking veel politie achter me ass dus veel schieten en spijkermatten ontwijken, vervolgens cubans bombarderen vind ik ook geweldig! en als laatste nog vals spelen met een fist only wedstrijd(ja, de cubans speelden ook vals, katanas en veel meer versterkingen) en daarna kan je ook een leuke missie voor de cubans doen: Trojan voodoo die vind ik ook erg leuk Edited August 22, 200619 yr by wakkiegeslacht
August 22, 200619 yr Ik heb gekozen voor Diaz. De missies zijn zo leuk omdat je veel moet schieten, een boot moet stelen, vanuit een heli schieten terwijl Lance vliegt... En natuurlijk zijn de missiefilmpjes ook altijd grappig!!! Op de tweede plaats zijn de Tommy Vercetti missies het fijnst. Vooral omdat je Diaz moet vermoorden. En natuurlijk de missie copland, waar je de politie in de garage moet laten lopen... gta-freak2 Edited August 22, 200619 yr by gta-freak2
August 26, 200619 yr ik vind eigenlijk de film studios en versetti estate het leuksten dan voornamelijk de film studio's
August 26, 200619 yr Ik vond die missie van de Malibu Club leuk, je moest een overval voorbereiden, dan moet je daar dan ook echt heenrijden, en was echt leuk dat je toen die bankoverval kunt doen, dat was eigenlijk iets speciaals in die missie, iedereen met handen omhoog, en dan de politie die eraankomt, echt leuk die missie.. In het begin was hij wel moeilijk, maar eens je deze kunt, blijft het 1 van je mooiste missies Ook de filmstudios zoals ik hier al gezien heb, zijn zeker en vast ook leuk. Ook daar heb ik veel plezier aan beleefd met missies, maar uiteindelijk bleef ik de bankoverval leuk vinden, een missie van de Malibu Club
August 26, 200619 yr Ricardo Diaz geeft de beste missies. steeds maar schieten en schieten en dat doe ik graag.
August 26, 200619 yr Ik heb volgens mij Umberto robino nog niet gezien in dit topic. Maar dit vind ik de leukste die missie's geeft. Eerst jezelf bewijzen met een boot. en steeds die grappige zinnen, zo van : You got big cojones !! En wat de haitians lastig vallen. Grappige Cut - scenes met Umberto die niet durft. yep, mijn favorite missie gever.
August 27, 200619 yr ik vond die van de film ook leuk en daarna de malibu club als de derde missie daarvan makkelijker was geweest had ik de malibu vclub gekozen.
August 27, 200619 yr Ik ben het met Killfragger eens, de Vercetti Mansion is een perfecte combinatie tussen actie met veel schietwerk en stuurwerk. Dat mag absoluut niet missen vind ik. En de missie Shakedown vind ik prachtig. Justin W
Dit lijkt me een leuk topic.
Vandaar dat ik hem aanmaakt.
Dit keer is het niet wat is je favoriete missie.
Maar welke Personage heeft de leukste missies ?
Ik maak geen poll aan want er zijn er zoveel.
En iedereen die in het Vice City forum post weet dat denk zelf ook wel.
Ik vind dat Ricardo Diaz de leukste missies heeft.
In de missies van Ricardo Diaz zit altijd lekker veel actie in schieten enzo.
En vaak met boten en varen.