Geplaatst: 27 augustus 200618 jaren comment_498282 Ey, ik heb een vraag. Ik heb een eiland gemaakt (Mooie tut Bradley H. )en nu ik het ingame probeer te zetten loopt telkens gta vast wanneer ik me savegame probeer te laden. Komt dit doordat het eiland te groot is? Zoja, hoe kan ik dit oplossen?
Geplaatst: 27 augustus 200618 jaren comment_498283 Het heeft eerder te maken dat je je savegame laad van die werkt niet meer,als je new game doet zal hij het waarschijnlijk wel doen.
Geplaatst: 27 augustus 200618 jaren Auteur comment_498287 Het heeft eerder te maken dat je je savegame laad van die werkt niet meer,als je new game doet zal hij het waarschijnlijk wel doen. Ehh, nee. Ook als ik new game doe, loopt die vast en sluit gta af.
Geplaatst: 27 augustus 200618 jaren comment_498289 Heb je het eiland in een geheel in gta gezet? Zo,ja moet je hem op delen in kleinere stukken.
Geplaatst: 27 augustus 200618 jaren Auteur comment_498291 Ja, in 1 keer in gta gezet. Hoe moet ik hem opdelen in kleinere stukken?
Geplaatst: 27 augustus 200618 jaren comment_498296 Met 3ds max gewoon een deel max 800 poly's detachen en exporteren en zo het hele eiland rond gaan.
Geplaatst: 27 augustus 200618 jaren Auteur comment_498305 Kan je een iets duidelijkere uitleg geven plz? Ben nog maar een paar dagen bezig met 3ds max...
Geplaatst: 27 augustus 200618 jaren comment_498322 Hier staat alles in wat je nodig hebt. video tut bradley
Geplaatst: 27 augustus 200618 jaren Auteur comment_498389 Oke, thnx! Edit: Hoe zorg ik ervoor dat alle delen op de goede plaats in GTA komen? Bewerkt: 27 augustus 200618 jaren door PJM
Geplaatst: 27 augustus 200618 jaren comment_498425 Dat zul je naar genoeg met de hand moeten doen.(ik weet geen andere optie)
Geplaatst: 28 augustus 200618 jaren Auteur comment_499066 Ok, het ingame zetten is eindelijk gelukt (thnx gangster28 ), maar nu het volgende probleem... Ik ga dwars door me eiland heen, ik kan er dus niet op staan ofzo :s Bewerkt: 28 augustus 200618 jaren door PJM
Geplaatst: 28 augustus 200618 jaren Auteur comment_499080 Het heeft wel een coll, dus zal het wel geen goede zijn... Hoe kan ik dan wel een goede coll maken? Om iets ingame te zetten doe ik altijd precies hetzelfde zoals in de videotut van Wazuup staat, dus ik weet niet wat ik fout doe. Bewerkt: 28 augustus 200618 jaren door PJM
Geplaatst: 29 augustus 200618 jaren comment_499473 probeer de coll opnieuw dan te maken er kunnen altijd wat fouten in zitten gewoon even opnieuw maken mischien helpt dat wel. ik heb dat ook eens een keer gehad met een model terwijl ik alles precies goed deed dus gewoon effe overdoen.
Geplaatst: 29 augustus 200618 jaren Auteur comment_499514 Hmmm, overnieuw gemaakt maar nog steeds hetzelfde probleem.
Geplaatst: 29 augustus 200618 jaren comment_499546 Voor dit probleem zijn er twee dingen die je kan proberen: - Open je collision met de Coll Editor II van steve-M. Hiermee kan je de coll bekijken als een object en eventueel ook aanpassen. De coll moet dezelfde vorm hebben als je dff zodat hij goed tastbaar is. - Geef het object niet meer dan 300 als waarde bij de drawdistance in de IDE. Dit moet omdat 300 het limiet is voor een tastbaar object. Wil je dat je object van veraf als nog zichtbaar is, dan moet je een Low Object Detail (LOD) maken. Meer info hierover vind je in de Master Tutorial List. Succes ermee
Ey, ik heb een vraag. Ik heb een eiland gemaakt (Mooie tut Bradley H.
)en nu ik het ingame probeer te zetten loopt telkens gta vast wanneer ik me savegame probeer te laden. Komt dit doordat het eiland te groot is? Zoja, hoe kan ik dit oplossen?