Jump to content
Geplaatst:
comment_498282

Ey, ik heb een vraag. Ik heb een eiland gemaakt (Mooie tut Bradley H. ;))en nu ik het ingame probeer te zetten loopt telkens gta vast wanneer ik me savegame probeer te laden. Komt dit doordat het eiland te groot is? Zoja, hoe kan ik dit oplossen?

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_498287
Het heeft eerder te maken dat je je savegame laad van die werkt niet meer,als je new game doet zal hij het waarschijnlijk wel doen.

Ehh, nee. Ook als ik new game doe, loopt die vast en sluit gta af.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_499066

Ok, het ingame zetten is eindelijk gelukt (thnx gangster28 ;)), maar nu het volgende probleem... Ik ga dwars door me eiland heen, ik kan er dus niet op staan ofzo :s

Bewerkt: door PJM

Geplaatst:
  • Auteur
comment_499080

Het heeft wel een coll, dus zal het wel geen goede zijn... Hoe kan ik dan wel een goede coll maken? Om iets ingame te zetten doe ik altijd precies hetzelfde zoals in de videotut van Wazuup staat, dus ik weet niet wat ik fout doe.

Bewerkt: door PJM

Geplaatst:
comment_499473

probeer de coll opnieuw dan te maken er kunnen altijd wat fouten in zitten

gewoon even opnieuw maken :Y

mischien helpt dat wel. ik heb dat ook eens een keer gehad met een model terwijl ik

alles precies goed deed :-( dus gewoon effe overdoen. :)

Geplaatst:
comment_499546

Voor dit probleem zijn er twee dingen die je kan proberen:

- Open je collision met de Coll Editor II van steve-M. Hiermee kan je de coll bekijken als een object en eventueel ook aanpassen. De coll moet dezelfde vorm hebben als je dff zodat hij goed tastbaar is.

- Geef het object niet meer dan 300 als waarde bij de drawdistance in de IDE. Dit moet omdat 300 het limiet is voor een tastbaar object. Wil je dat je object van veraf als nog zichtbaar is, dan moet je een Low Object Detail (LOD) maken. Meer info hierover vind je in de Master Tutorial List.

Succes ermee ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.