Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_498984

Hey ik ben een model aan het maken (of ja die is eigenlijk al af). Het is een boot die ik voor de jetmax wil vervangen. Ik heb het model in Sketchup gemaakt, en daarna geconvert naar .3ds . In 3dsMax heb ik Jetmax.dff geopend, en het 'boat' component eruit gehaald, de nieuwe .3ds geïmport, "convert to editable mesh", naam van component is "boat" (die 'blokjes' heb ik laten staan, alleen die "Omni01" (geel blokje dat schuin is) heb ik naar de punt verplaatst en "ped_frontseat" heb ik ook verplaatst en "engine" ook). Hierna heb ik alles geselecteerd en op bij de "Dff IO (All Version)" heb ik de default settings laten staan, maar wel "skip col" aangevinkt. Toen heb ik op "Export Dff" gedrukt en toen kreeg ik deze melding: <klikkerdeklik> <hier klikken dus> <jaja dit is geen virus ofzo> <klik nou maar> <ja hierzo ja>

Wat heb ik fout gedaan of wat doe ik fout? Antwoord please want ik heb weinig verstand hiervan :duh::D .

Bewerkt: door Puma

Featured Replies

Geplaatst:
comment_498993

heb het mischien niet iets met de dummy,s te maken??

want ik denk dat het niet echt makkelijk is om zelfgemaakte boot te maken en dan te

vervangen door een echte boot in Sanandreas. :N

en ik denk niet een boot die in Sketchup is gemaakt :-(

ik zou het eigenlijk niet weten wat dat is maar ik denk dat jou boot te veel poly,s heeft.....

dat hij hem daarvoor niet kan exporteren. :-(

voorderest weet ik het eigenlijk niet. want ik ben geen Pro modder :t

Geplaatst:
comment_499008

Je moet je dummy aan je model linken. Dit doe je door in 3DS Max hetvolgende te doen: Graph Editors>New Scematic view. Dan link je ze door het link tooltje bovenaan te nemen en sleep je van het ene blokje naar het andere. Als je dit niet snapt (ik kan soms nogal onduidelijk zijn :clown: ) Wil ik dit best uitleggen via MSN, als je me een PBtje stuurt met je MSN-gegevens. [Deze] tutorial van Matiscus kan tevens ook hulpzaam zijn.

Edit@Puma hieronder: Die Omni kan weg (is een licht, gaat waarschijnlijk niet werken in GTA) en je moet de "boat" aan de "Jetmax" dummy linken. Verder ga je ook wat aan je material moeten gaan doen, anders krijg je een error.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Bewerkt: door DaBeast

Geplaatst:
  • Auteur
comment_499020

Ik snap het half en ik krijg dit schermpje <hier klikken> alleen weet ik nou niet wat ik aan wat moet verbinden. Wat moet ik aan wat verbinden???

Edit: Het is nu gelukt en ik heb het geëxport maar als ik 'm nu laat spawnen dan crasht het spel :D.

Bewerkt: door Puma

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.