Geplaatst: 31 augustus 200618 jaren comment_500466 Heej gasten ik heb een vraag ik zit al de hele tijd te proberen mijn auto uit te zetten maar het lukt niet of kun je die shit autos niet uit zetten alvast bedant en groete michel
Geplaatst: 31 augustus 200618 jaren comment_500468 Lukt het je niet om uit te stappen? Lukt het je niet om te remmen? Als je bedoeld dat je de motor van de auto niet uit kan zetten, dan klopt dat. Gewoon de auto laten staan en weglopen.
Geplaatst: 31 augustus 200618 jaren comment_500472 Heej gasten ik heb een vraag ik zit al de hele tijd te proberen mijn auto uit te zetten maar het lukt niet of kun je die shit autos niet uit zetten alvast bedant en groete michel De motor van de auto kan je niet uitzetten, zoals HerrieM al zei. Als je hem echt uit wilt hebben, moet je hem in één van je garages zetten. Dan de poort dicht laten gaan, en dan is je motor uit. Als je instapt is het dan uiteraard weer aan. Maar ik zie er het nut niet van in om je motor uit te zetten, aangezien je toch geen brandstof of accu verbruikt.
Geplaatst: 31 augustus 200618 jaren comment_500475 Ik denk dat hij bedoelt dat je hem bijvoorbeeld op een bultje zet . Dat ie dan niet wegrolt ofzow ?? Stel de vraag in het vervolg wat duidelijker .. dat maakt het wat makkelijker voor ons
Geplaatst: 31 augustus 200618 jaren Auteur comment_500490 maar iemant zij dat er op een filmpje op gtagames.nl iemant de auto uit zetten en ik vond het gewoon leuk om dat te weten oke? /\_/\ | o o | \ * /
Geplaatst: 31 augustus 200618 jaren comment_500797 het is wel mogelijk, maar niet dankzij het spel zelf... ik heb ooit eens een mod gedownload waarmee je je auto's uit kon zetten en zelfs kon afsluiten k weet helaas net meer waar ik die vandaan heb gehaald, anders moet je evt. ff googlen...
Geplaatst: 3 september 200618 jaren comment_501957 als je uitstapt moet je wachten tot hij de deur dicht doet en dan weglopen. anders jatten ze je auto omdat de deur open staat (de sleutel zit er bij in).
Geplaatst: 4 september 200618 jaren comment_502573 als je uitstapt moet je wachten tot hij de deur dicht doet en dan weglopen.anders jatten ze je auto omdat de deur open staat (de sleutel zit er bij in). ze jatten ook je auto als de deuren dicht zijn (de auto is nog steeds aan dan want er komt nog steeds rook uit de uitlaten)
Geplaatst: 4 september 200618 jaren comment_502587 Heej gasten ik heb een vraag ik zit al de hele tijd te proberen mijn auto uit te zetten maar het lukt niet of kun je die shit autos niet uit zetten alvast bedant en groete michel Jij bedoelt waarschijnlijk deze mod gemaakt door Matiscus en Jarno. Hierbij zit de main.scm inbegrepen waarmee je je motor kan uitzetten. Om hem weer te starten moet je in en uitstappen. Verder weet ik het nut er ook niet van, maar het is wel leuk
Geplaatst: 30 november 200618 jaren comment_551983 Ik heb een veel betere mod het is gewoon 1 bestand Toetsen I = auto uit/aan L = Licht aan/uit En de lachgas je kunt zelf bepalen wanneer die weer stopt en is oneindig lachgas het is wel een Duitse site maar download de bestand en zet het in je Gta San Andreas Map Mod licht aan/uit auto aan/uit
Heej gasten ik heb een vraag
ik zit al de hele tijd te proberen mijn auto uit te zetten
maar het lukt niet of kun je die shit autos niet uit zetten
alvast bedant en groete michel