Geplaatst: 2 september 200618 jaren comment_501809 Hoe kun je in gmax de poly`s in je object tellen? En hoeveel mogen er maximaal per object in San Andreas?
Geplaatst: 2 september 200618 jaren comment_501814 Tools (hamertje in toolbar rechts), more, polygon counter.
Geplaatst: 2 september 200618 jaren comment_501828 Ja, SA mag maximaal ~1200 poly's in de COL hebben. In de DFF kan hij ~3000, maar dan moet je een extreem low-poly COL hebben (~300). Bij auto's ligd dit heel anders en mag de COL maar 20 poly's hebben en de DFF mag meer dan 110 000 poly's hebben.JVT, de bekendste GTA auto, moddeler zijn gemoddelde Hummer heeft ~110 000 poly's.Dus dat is een bewijs.Als je DFF/COL te veel poly's bevat, kan je hem beter opsplitsen. Dit die je door een deel van het model te selecteren, en dan te Detachen. En dan te mappen met Map IO zodat hij ingame past. Vriendelijke Groeten, DaBeast
Geplaatst: 3 september 200618 jaren comment_501880 Maakt de groote van het object ook nog uit? Want ik had laatst iets gezien dat je object maximaal 256x256 groot mogt zijn. Hoe zat dit allemaal?
Geplaatst: 3 september 200618 jaren Auteur comment_501947 Ik heb een eiland met 2600 poly`s, maar welke collison moet ik selecteren col1 2 of 3?
Geplaatst: 3 september 200618 jaren Auteur comment_502151 Bedankt Mijn oude eiland is ingame SUPER buggy, niet meer normaal, ehhhrrr buggy...
Hoe kun je in gmax de poly`s in je object tellen?
En hoeveel mogen er maximaal per object in San Andreas?