September 4, 200619 yr Ik kwam op het idee om een topic van Sa te maken van welke merken de auto's op gebasserd zijn De eerste waar is de Stallion op gebasserd
September 4, 200619 yr Op wikigta staan bij veel voertuigen waar deze op gebaseerd is. De stallion is gebaseerd op de Ford Mustang.
September 4, 200619 yr ik weet er een paar (vnl omdat ik allenamen van de auto's heb vervangen door hun reallife counterparts: Sentinel -> BMW 525i ZR-350 -> Mazda RX-7 Bullet -> Ford GT Concept Stratum -> Holden Commodore Station Super GT -> Mitsubishi 3000GT Turismo -> Ferrari F40 Remington -> Lincoln Continental V etc.
September 4, 200619 yr Author Op wikigta De stallion is gebaseerd op de Ford Mustang. Is goed De nieuwe waar is de Landstalker op gebaseerd
September 5, 200619 yr Op wikigta De stallion is gebaseerd op de Ford Mustang. Is goed De nieuwe waar is de Landstalker op gebaseerd Land rover
September 5, 200619 yr Ford Explorer Fout! de ranger is gebasseerd op de Ford Explorer nu is het weer de ranger eerst was het wel een landstalker hé
September 5, 200619 yr Alemaal fout hoezo fout, t is goed hoor EDIT : er staat hier een ford explorer in de straat en die lijkt sprekend (wel die oudere versie en niet die nieuwe van 2006 of 2002) EDIT2 : heb ff gekeken het is een ford explorer 1993 Edited September 5, 200619 yr by Dikbuik
September 6, 200619 yr Author O sorry het was inderdaad goed ookal staat op gtagames Jeep Grand Crherook Waar is de Tornado op gebaseerd Edited September 6, 200619 yr by GTAVC
September 6, 200619 yr op dit forum heeft iemand een ellenlange waslijst gepost met vrijwel alle auto's uit SA, met hun real-life counterparts....klik HIER om naar de site toe te gaan Edited September 6, 200619 yr by Shaguar87
September 7, 200619 yr Als ik dit gast ffies mag quoten: Not all counterparts are perfect matches! maw, niet alle GTA:SA auto's komen perfect overeen met de RL auto's. Edited September 7, 200619 yr by Preddy
September 7, 200619 yr Author Het komt inderdaad niet overeen Pymout was goed vanaf nu mag iemand die het goed heeft een auto zeggen dus jij bent Predy
Ik kwam op het idee om een topic van Sa te maken van welke merken de auto's op gebasserd zijn
De eerste waar is de Stallion op gebasserd