November 3, 200421 yr Vraagje als ik aan een vrachtwagen een oplegger hebt gekoppeld, hoe maak ik hem dan weer los, zonder dat ik achteruit moet rijden en een bocht nemen.
November 4, 200421 yr Vraagjeals ik aan een vrachtwagen een oplegger hebt gekoppeld, hoe maak ik hem dan weer los, zonder dat ik achteruit moet rijden en een bocht nemen. hoe kopelde zone opleger aan????
November 4, 200421 yr Als ik aleen achteruit rij tegen die oplegger en ik rij weer weg blijft ie er niet aan vastzitten hoor. Moet ik ook de analoge stick gebruiken dan net zo als bij de tracktor ?
November 4, 200421 yr je moet er wel helemaal recht achteruit rijden, dus niet helemaal scheef. en als je er recht achteruit rij, uiteruit blijven rijden zou ik zeggen, tot hij wel vast gaat
November 4, 200421 yr bij mij gaat da ni zene keb da geprobeerd moete dan opt vierkantje of zo duwe Edited November 4, 200421 yr by juul
November 4, 200421 yr ow mischien weet ik het al, inplaats van een vrachtwagen tanker, moet je een roadtruck hebben. misschien is dat het
November 4, 200421 yr sommige trailers kun je niet aan koppelen dat zijn de trailers die heel erg hoog zijn de vrij lage trailers kun je wel aan koppelen.
November 4, 200421 yr waar vinde dine roadtruck waar vind je die roadtruck Edited November 4, 200421 yr by juul
November 4, 200421 yr Gelieve op dit forum Nederlands te praten :rolleyes: Zo begrijpt niemand je ...
November 4, 200421 yr die aanhangers die je nie kan zijn aanhangers die er nep uitzien en die met heel veel bij elkaar staan het zijn gewoon nep dingu die aanhangers die je wel kan koppelen zijn veel mooier(ik let vooral op de wielen) je hoeft alleen maar recht achteruit naar zoon aanhanger te rijde en dan floept ie eraan
November 4, 200421 yr lukt nie alleen door flink rondjes te rijden of achteruit blijven rijden in een rondje dan koppelt ie er ook af
Vraagje
als ik aan een vrachtwagen een oplegger hebt gekoppeld, hoe maak ik hem dan weer los, zonder dat ik achteruit moet rijden en een bocht nemen.