Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_43492

k ben nu bij een missie waarbij ik met een minigun op een standaard ofzow rc vliegtuigjes uit de lucht moet schieten.. zwaar irritante missie, net op de laatste seconde ontploffen van die generators.. iemand tips ?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_43501

Er zijn niet egt tips...alleen niet 's nachts doen, want dan zie je de vliegtuigjes niet...en veel oefenen

Maar die missies van Zero zijn niet nodig om verder te komen met de verhaallijn, ik ben in las venturas en heb die missies van Zero eigenlijk nooit meer gedaan :puh:

Ooit zal ik ze nog wel proberen :rolleyes:

btw. is al een topic over

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_69195
k ben nu bij een missie waarbij ik met een minigun op een standaard ofzow rc vliegtuigjes uit de lucht moet schieten.. zwaar irritante missie, net op de laatste seconde ontploffen van die generators.. iemand tips ?

gewoon heeel erg vaak doen :D of met code (slower gameplay) maarja dat is natuurlijk wel zwak

Geplaatst:
comment_69244
k ben nu bij een missie waarbij ik met een minigun op een standaard ofzow rc vliegtuigjes uit de lucht moet schieten.. zwaar irritante missie, net  op de laatste seconde ontploffen van die generators.. iemand tips ?

gewoon heeel erg vaak doen :D of met code (slower gameplay) maarja dat is natuurlijk wel zwak

Denk je echt dat iemand geholpen is met een onzinnig antwoord op een posting van een kleine 2 maanden geleden?

SLOTJE (oud topic)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.