Hey weet er iemand hoe je regen kan veranderen in sneeuw en zandstormen in sneeuwstormen? Ik dacht zelf in de Effects.fxp of in de Effects.txd maar in de Effects.txd kon ik niks vinden en van die Effects.fxp snap ik ook niks. Is er iemand die weet hoe die Effects.fxp werkt? Ik heb er een editor voor gedownload maar je ziet dan dezelfde tekst net zoals in Kladblok alleen dan in het rood .
Dus weet iemand hoe die Effects.fxp in elkaar zit en hoe ik zandstormen in sneeuwstormen en regen in sneeuw moet veranderen (of in iedergeval de zandstorm wit maken en de regen wit)??
Hey weet er iemand hoe je regen kan veranderen in sneeuw en zandstormen in sneeuwstormen? Ik dacht zelf in de Effects.fxp of in de Effects.txd maar in de Effects.txd kon ik niks vinden en van die Effects.fxp snap ik ook niks. Is er iemand die weet hoe die Effects.fxp werkt? Ik heb er een editor voor gedownload maar je ziet dan dezelfde tekst net zoals in Kladblok alleen dan in het rood
.
Dus weet iemand hoe die Effects.fxp in elkaar zit en hoe ik zandstormen in sneeuwstormen en regen in sneeuw moet veranderen (of in iedergeval de zandstorm wit maken en de regen wit)??