Geplaatst: 1 oktober 200619 jaren Best GTAers Nadat ik mijn Windows weer eens overnieuw geinstaleerd heb en GTA heb instaleerd wilt hij niet meer opstarten en krijg ik deze error Ik heb Orignele Versie, Cd ziet er niet beschadigd uit en hij instaleerd gewoon normaal Edit: - Pc overnieuw opstarten - GTA overnieuw instaleren - Gta_sa.set verwijderen Werkt allemaal niet Lampje Bewerkt: 1 oktober 200619 jaren door Lampje
Geplaatst: 1 oktober 200619 jaren Je kunt die tweakers van mij gebruiken dan kun je ze zo downloaden.
Geplaatst: 1 oktober 200619 jaren Helaas ik hoopte dat hij op NVIDIA wel stond maar kan hem niet vinden, mijn excuses hopelijk kan iemand anders beter zoeken dan mij Bewerkt: 1 oktober 200619 jaren door gammie
Geplaatst: 1 oktober 200619 jaren Auteur Iemand nog een idee? Volgens mij broer ligt het aan het bestand kernel32.dll, Dat van Windows is... Maar hij weet niet wat het bestand doet dus kan er ook niks mee
Geplaatst: 1 oktober 200619 jaren Auteur Net stondt die link er nog niet, Maar niks Oja, Als je van die error op Click here (onder aan) klikt krijg je het volgende scherm: Meschien dat jullie er iets mee kunnen ? Edit: Ik wacht liever op een ander oplossing | | V Bewerkt: 1 oktober 200619 jaren door Lampje
Geplaatst: 1 oktober 200619 jaren Als je denkt dat het aan de kernel32 ligt kun je die via deze link downloaden ik weet alleen niet wat er kan gebeuren als je dit doet op eigen risico!!!!!! http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?kernel32
Geplaatst: 1 oktober 200619 jaren Auteur Probleem opgelost Helaas niet door jullie, Toch allemaal bedankt Krijg jij dit probleem ook... Pm me dan voor de oplossing Bewerkt: 1 oktober 200619 jaren door Lampje
Best GTAers
Nadat ik mijn Windows weer eens overnieuw geinstaleerd heb en GTA heb instaleerd wilt hij niet meer opstarten en krijg ik deze error
Ik heb Orignele Versie, Cd ziet er niet beschadigd uit en hij instaleerd gewoon normaal
Edit:
- Pc overnieuw opstarten
- GTA overnieuw instaleren
- Gta_sa.set verwijderen
Werkt allemaal niet
Lampje
Bewerkt: door Lampje