Geplaatst: 6 november 200420 jaren comment_44699 ik heb al screens enzo gezien van de monstertruck maar ik vind hem niet kan iemand mij helpen? Bewerkt: 6 november 200420 jaren door gta-SA fan
Geplaatst: 6 november 200420 jaren comment_44712 in san fierro, helemaal in de rechteronderhoek daar aan de straat
Geplaatst: 6 november 200420 jaren comment_44717 In de 1e stad staat ie ook bij die race arena zeg maar op je mini map staat een bekertje.
Geplaatst: 6 november 200420 jaren Auteur comment_44890 In de 1e stad staat ie ook bij die race arena zeg maar op je mini map staat een bekertje. waar staat hij dan ergens rond die arena?
Geplaatst: 6 november 200420 jaren comment_44954 ik kreeg hem pas toen ik eerste werd in die race Arena. Een Monstertruck met een vlag op de zijkant.
Geplaatst: 6 november 200420 jaren comment_44956 Je hebt ook een race met een Monster Truck bij de missie Monster. Postaldude
Geplaatst: 6 november 200420 jaren comment_44976 Er staat ook een monster truck in de buurt van de 1e stadals je helemaal naar het noordwertelijke punt van de stad gaat en die brug over en aan de linkerkant zie je allemaal caravans staan , een soort zigeunerkampje daar staat er ook een zonder speciale missions te moeten hebben doen B)
Geplaatst: 6 november 200420 jaren comment_45048 Er staat ook een monster truck in de buurt van de 1e stadals je helemaal naar het noordwertelijke punt van de stad gaat en die brug over en aan de linkerkant zie je allemaal caravans staan , een soort zigeunerkampje daar staat er ook een zonder speciale missions te moeten hebben doen B) ja, je moet het maar allemaal zien te vinden in zon grote map phoe heb nog niet alles gezien :rolleyes: .
ik heb al screens enzo gezien van de monstertruck maar ik vind hem niet
kan iemand mij helpen?
Bewerkt: door gta-SA fan