Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_524563

Vanaf daar, ou je hem moeten kunnen exporteren als een .3D bestand. Die kan je zo weer Importeren in 3DS Max. Als hij Low-Poly genoeg is, kan je er een .COL van maken, een .DFF. Nu moet je nog de Textures verkrijgen, misschien zitten die in een .TXD, anders zou je ze eventueel kunnen convertern naar een .BMP, die je zo weer kan openen in de TXD Workshop, waar je er daar weer een .TXD van maakt.

Alles ingame zetten, en violá je hebt een BF2 Model ingame ;)

Geplaatst:
comment_524829

Je zou die Battlewalker moeten converten tot een skin voor CJ xDDDDD en zo'n tank is wel vet voor de Rhino en zo'n helikopter is wel vet voor de Hunter en....

Geplaatst:
comment_525034

Tja, ik denk niet dat het gaat lukken om die Mechs etc ingame te krijgen. Ze zullen vast heel anders opgebouwd zijn. Je moet aan veel dingen denken, zoals hoe je in de Mech zit, er staat een pijltje op het scherm, die aangeeft in welke richting je loopt, als je op dat pijltje staat, loop je recht etc.

Dit soort dingen zijn verweg niet in SA te krijgen, hoe leuk het ook allemaal is. Ik denk niet eens dat de best evaren Modders dit kunnen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.