Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

San andreas

vertel eens wat je het leukst vind..............................

Wat is het leukste aan gta SA? 40 members have voted

1. 1. Wat is het leukste aan gta SA?

• de missie's
      22%
      9
    • de voertuigen (auto's, boten, vliegtuigen, motors, fietsen enz)
      22%
      9
    • de vrijheid
      47%
      19
    • de wapens
      0%
      0
    • de skills
      0%
      0
    • de gangz
      5%
      2
    • anders
      2%
      1

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

De missie's toch wel.

De frustratie dat je na 10x proberen hem nog niet hebt gehaald, even een pauze neemt, en hem dan in 1 keer haalt, dat is echt een wereldgevoel!!

lol de missies waren wel cool ja... behalve sommige valt me nog mee dat me joystick nog leeft B) en het tunen en freestyle stunten vind in cool :)

de missie's.....zovaak de neiging gehad om de controller in 2en te breken....maar als je hem haalt ben je trots op jezelf :D

De missie's toch wel.

De frustratie dat je na 10x proberen hem nog niet hebt gehaald, even een pauze neemt, en hem dan in 1 keer haalt, dat is echt een wereldgevoel!!

das waar, dat heb ik tenminste altijd :rolleyes:

ik ben nu alleen bij de missie: Robbing uncle sam

en die Ryder kan er totaal geen Fl*kker van!! ik sta daar me best te doen en hij gaat alrijd F*cking snel dood :( <_< :angry:

de vrijheid, er is geneen spel waar je dat kan (uitzonderlijk met een paar uitzonderingen ;) ) maar het spel is ook zo groot en het landschap is zo mooi dat je er verliefd zou op worden

Ik vind de missies tot nu toe een beetje tegen vallen. Ze hadden er meer simpelere leuke missie tussen moeten stoppen.

Zoals gewoon een huis binnen vallen en daar iedereen uitmoorden ofzo. Of de pizzaria in de fik steken.

Ik vind de missies tot nu toe een beetje tegen vallen. Ze hadden er meer simpelere leuke missie tussen moeten stoppen.

Zoals gewoon een huis binnen vallen en daar iedereen uitmoorden ofzo. Of de pizzaria in de fik steken.

Ik vind de missie erg cool hoor.

En in Los Santos en San Fierro zijn de missie's niet zo moeilijk ...

de missie's tog wel zeker zo van die egte schoot missie's die zijn gewoon ZALIG!!! :D:puh::D:puh::D :rolleyes:

de missie's tog wel zeker zo van die egte schoot missie's die zijn gewoon ZALIG!!!

idd dat is iets wat ik heb geminst in vice city waren maar heel weinig shoot missies en heel weinig kill die boss ect ect :) veel variatie moeilijke en makkelijke ;) en uiteindelijk zijn ze allemaal te doen B)

De missie's cker weten !

Zitten zeer orginele missie's in met mooie cutscene's..

En ik kreeg gewoon de neiging om de kussen te breken en m'n bed kapot te maken nadat ik MISSION FAILED op m'n scherm kreeg, ik pakte die rocket launchers en ging gewoon overal opheen knallen uit woede :@:@:@, en dat gaf me weer eens een gevoel van ''joepie ik ben een slechte zwarte jongen'' :) ..

maar de toevoeging van de skillz zijn tog ook wel heel vet of nie??

Ik vind echt de vrijheid die klaart echt. Je kan echt bijna alles. Jammer dat je geen vrijheid van meningsuiting heb. :D

die vrijheid v.m moet je verdienen vind ik............

nee das juist beter anders werd je nog sneller kapot geschoten :o

die moet je tog eens uitleggen