November 6, 200421 yr De missie's toch wel. De frustratie dat je na 10x proberen hem nog niet hebt gehaald, even een pauze neemt, en hem dan in 1 keer haalt, dat is echt een wereldgevoel!!
November 6, 200421 yr lol de missies waren wel cool ja... behalve sommige valt me nog mee dat me joystick nog leeft B) en het tunen en freestyle stunten vind in cool
November 6, 200421 yr de missie's.....zovaak de neiging gehad om de controller in 2en te breken....maar als je hem haalt ben je trots op jezelf
November 6, 200421 yr De missie's toch wel.De frustratie dat je na 10x proberen hem nog niet hebt gehaald, even een pauze neemt, en hem dan in 1 keer haalt, dat is echt een wereldgevoel!! das waar, dat heb ik tenminste altijd :rolleyes: ik ben nu alleen bij de missie: Robbing uncle sam en die Ryder kan er totaal geen Fl*kker van!! ik sta daar me best te doen en hij gaat alrijd F*cking snel dood <_< :angry:
November 6, 200421 yr de vrijheid, er is geneen spel waar je dat kan (uitzonderlijk met een paar uitzonderingen ) maar het spel is ook zo groot en het landschap is zo mooi dat je er verliefd zou op worden
November 6, 200421 yr Ik vind de missies tot nu toe een beetje tegen vallen. Ze hadden er meer simpelere leuke missie tussen moeten stoppen. Zoals gewoon een huis binnen vallen en daar iedereen uitmoorden ofzo. Of de pizzaria in de fik steken.
November 6, 200421 yr Ik vind de missies tot nu toe een beetje tegen vallen. Ze hadden er meer simpelere leuke missie tussen moeten stoppen. Zoals gewoon een huis binnen vallen en daar iedereen uitmoorden ofzo. Of de pizzaria in de fik steken. Ik vind de missie erg cool hoor. En in Los Santos en San Fierro zijn de missie's niet zo moeilijk ...
November 6, 200421 yr de missie's tog wel zeker zo van die egte schoot missie's die zijn gewoon ZALIG!!! :rolleyes:
November 6, 200421 yr de missie's tog wel zeker zo van die egte schoot missie's die zijn gewoon ZALIG!!! idd dat is iets wat ik heb geminst in vice city waren maar heel weinig shoot missies en heel weinig kill die boss ect ect veel variatie moeilijke en makkelijke en uiteindelijk zijn ze allemaal te doen B)
November 6, 200421 yr De missie's cker weten ! Zitten zeer orginele missie's in met mooie cutscene's.. En ik kreeg gewoon de neiging om de kussen te breken en m'n bed kapot te maken nadat ik MISSION FAILED op m'n scherm kreeg, ik pakte die rocket launchers en ging gewoon overal opheen knallen uit woede :@, en dat gaf me weer eens een gevoel van ''joepie ik ben een slechte zwarte jongen'' ..
November 6, 200421 yr Ik vind echt de vrijheid die klaart echt. Je kan echt bijna alles. Jammer dat je geen vrijheid van meningsuiting heb.
vertel eens wat je het leukst vind..............................