Die gast van microsoft zei erg vrolijk dat de 360 exclusieve content krijgt.
Nu gaan er geruchten dat de ps 3 ook exclusieve content krijgt.
Ik denk dat het goed zou kunnen klopen, gta iv was ook microsoft exclusief?
Check hier het artikel:
-------------------------------------------------
Vol trots kondigde Microsoft op de afgelopen X06 aan dat de Xbox 360-versie van Grand Theft Auto 4 exclusieve content zal krijgen. Deze content zou voor uren nieuwe speelplezier zorgen, en zou binnen enkele maanden te downloaden moeten zijn. Vandaag weet Eurogamer ons echter te meldden dat zij van een anonieme bron te horen hebben gekregen dat ook de PS3 versie van de game exclusieve content zal krijgen in dezelfde periode.
Deze zelfde bron weet ook te melden dat voor beide consoles deze content zich zullen afspelen op een compleet nieuw eiland. "Think of the world as a large island - the new downloadable areas will be like smaller islands linking into it," aldus de bron, die een nauwe connectie heeft met Rockstar North.
Rockstar zelf heeft nog geen commentaar geleverd op deze uitspraken.
Die gast van microsoft zei erg vrolijk dat de 360 exclusieve content krijgt.
Nu gaan er geruchten dat de ps 3 ook exclusieve content krijgt.
Ik denk dat het goed zou kunnen klopen, gta iv was ook microsoft exclusief?
Check hier het artikel:
-------------------------------------------------
Vol trots kondigde Microsoft op de afgelopen X06 aan dat de Xbox 360-versie van Grand Theft Auto 4 exclusieve content zal krijgen. Deze content zou voor uren nieuwe speelplezier zorgen, en zou binnen enkele maanden te downloaden moeten zijn. Vandaag weet Eurogamer ons echter te meldden dat zij van een anonieme bron te horen hebben gekregen dat ook de PS3 versie van de game exclusieve content zal krijgen in dezelfde periode.
Deze zelfde bron weet ook te melden dat voor beide consoles deze content zich zullen afspelen op een compleet nieuw eiland. "Think of the world as a large island - the new downloadable areas will be like smaller islands linking into it," aldus de bron, die een nauwe connectie heeft met Rockstar North.
Rockstar zelf heeft nog geen commentaar geleverd op deze uitspraken.
--------------------------------------------------------
Tja dit keer sprak microsoft wel de waarheid, de 360 krijgt exclusiefe content.
Maar als de ps 3 dat ook krijgt is dat niet mee een plus punt van de 360.
Ik denk dat die lulige content erg bepaalend is op de keuze van mensen (koop ik een 360 of ps 3).
Dat nieuwe eiland klinkt trouwens wel vet.
kopieert van mr vercetti van gtaforums
Bewerkt: door libertycitypc