Jump to content

Nieuwe fora en nieuwe moderators!


Lantyz

Recommended Posts

Zoals sommigen al opmerkten, zijn de GTA Vice City Stories fora zojuist geopend. Uiteraard zullen er nog weinig mensen problemen hebben met een missie in GTA Vice City Stories, maar zo zijn we alvast voorbereid. :)

De moderators in deze fora zullen twee oude bekenden zijn, namelijk Dizzee en Matiscus. Uiteraard vertrouwen we erop dat ze in deze fora evengoed werk laten zien als in hun andere fora.

Tevens verwelkomen we, zoals .WhoopDiDoo. al opmerkte, twee nieuwe moderators. VforV zal Matiscus vervangen in de GTA Liberty City Stories fora, en Dutchy3010 zal Dizzee vervangen in de GTA San Andreas fora. Welkom bij het team, dame en heer, en succes!

Vervolgens vervangt onze sportmod NandroDavids mij (Lantyz) in de GTA Vice City fora, en om de stoelendans compleet te maken, modereert Gunslinger vanaf nu ook in Muziek en Film, samen met Dizzee. En dat topic kun je overigens nu terugvinden onder de naam "Beeld en Geluid", omdat er natuurlijk meer is dan muzieknummers en films.

GTA Upcoming is omgebouwd naar GTA IV, met GTA IV general en de link naar de walkthrough, maar voor de rest verandert hier niets.

Om het overzicht een beetje te bewaren hieronder de nieuwe indeling in een rijtje:

  • GTA San Andreas: Dutchy3010, .Levi., Flame^
  • GTA Vice City Stories: Dizzee, Matiscus
  • GTA Liberty City Stories: VforV, Dizzee
  • GTA Vice City: NandroDavids
  • GTA IV (Voorheen GTA Upcoming): -
  • Beeld en Geluid (Voorheen Muziek en Film): Gunslinger en Dizzee

EDIT: Op de valreep toch nog een mededeling vergeten, dus bij deze. De Media-fora in de GTA fora zijn samengevoegd met de General-fora. Dit omdat het doel van de media-fora niet bij iedereen duidelijk was, en ze bovendien erg weinig gebruikt werden ten opzichte van de andere fora. Je kunt vanaf nu dus gewoon in General terecht met je screens en filmpjes.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruurd31

    12

  • Jarno

    5

  • Grove St.

    4

  • Preddy

    3

Popular Days

Top Posters In This Topic

Van harte gefeliciteerd Dutchy3010 en VforV dat jullie nu ook in de crew zetten, een zeer goede beslissing vind ik zelf. Ook zijn er allemaal goede veranderingen gekomen. Ik vind geluid en beeld wel een goed idee, denk ook dat er nu zelfs nog meer gaat gepost worden daardoor, omdat geluid en beeld meer is dan muziek en film. Ook leuk dat de nieuwe gta foras er zijn, liever er te vroeg bij, dan telaat.

Ook vele wijzigingen natuurlijk, maar kortom, ik vind alles positief geupdate. KUTGW :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Wou graag weten wat er met de Media is gebeurd in SA. Of zit ik daarvoor verkeerd (moest van Sheep wachten op officiele mededeling, lijkt me dat dit het is)

>>> Door Lantyz: Excuses, ik was het vergeten in de mededeling. Zie aldaar.<<<

Edit: Ik zien, en niet om te zeiken, maar vind dat de aantal gepinde topics op deze manier wel aan de hoge kant is.

Maar natuurlijk, gefeliciteerd aan de nieuwe Mods enzo. Maar dat had ik al gezegd.

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd 'VforV en 'Dutchy3010' ik weet zeker dat jullie het goed gaan doen en ik denk ook dat zo'n verschuiving wel eens een goed en nieuw gevoel gaat geven. VforV even persoonlijk: 'Ik vindt dat jij hier echt voor gewerkt hebt en dat je het ook door en door verdient. Die LCS Forums maak er wat van! Jij bent de persoon die van mij op dit moment het meeste respect verdient. Ook Dutchy3010 nog even persoonlijk: 'Je doet het de laatste tijd erg goed ondanks je drukke school rooster. Ik zou zeggen doe je best en maak er wat van!'. Beiden nogmaals gefeliciteerd en ik heb vertrouwen in jullie! :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel ik jullie al uitgebreid heb gesproken tijdens de solicitatie procedure, wil ik ook nog even van deze gelegenheid gebruik maken om jullie beiden te feliciteren. Ik heb er alle vertrouwen in dat jullie je nieuwe taken met veel succes zullen vervullen.

Link to comment
Delen op andere websites

En direct achter de vriendelijke rode heer van hierboven wil ook ik jullie nog even heel veel succes wensen in de nieuwe functie en natuurlijk ook heel veel plezier (want moderator zijn is ook gewoon leuk :Y). We hebben er absoluut 2 kanjers in de crew bij :klap:

Edit: en natuurlijk wens ik (ik zou het bijna vergeten) ook Dizzee, Matiscus, NandroDavids en Gunslinger bijzonder veel succes toe in hun nieuwe fora :$

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd VforV en Dutchy3010 met jullie nieuwe functie!

VforV, nadat ik gezien heb wat je allemaal op wikigta gedaan hebt in het LCS gedeelte en de behulpzaamheid die je tot op heden op het forum biedt, kan ik niets anders zeggen dat je deze nieuwe functie als moderator dubbel en dwars verdient hebt! Ik heb er daarom ook erg veel vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen met jou als moderator. :Y

Dutchy3010, toen ik jouw naam in het blauw zag had ik eerst het vermoeden dat je moderator was geworden van het VCS subforum maar inplaats hiervan ben je moderator in de San Andreas fora's geworden. Dit is tevens ook het gebied waar je voorheen het meeste actief was en je levert hier tot heden ook een goeie bijdrage aan het forum qwa behulpzaamheid. Hierdoor heb ik ook alle vertrouwen erin dat het ook met jou helemaal goed gaat komen met je nieuwe functie als moderator. :)

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd VforV en Dutchy3010

VforV ken ik niet, maar Dutchy3010 helpt perfect en lijkt mij een goede moderator te worden :klap::cya:

klein foutje btw in Beeld en geluid

Beeld en Geluid Forum

Alles over muziek, film, TV en theater.

Moderator: Dizzee, Gunslinger

Er staat een spatie tussen, en die staat nergens anders ook tussen ;)

Bewerkt: door Lampje
Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd Dutchy3010 en VforV :)

Dutchy3010, jij gaat het denk ik goed doen als Moderator. Ik denk een goede aanvulling voor de Crew. VforV, die Half-Life vriend, doet het ook goed op het HL forum en ik denk dat je het goed gaat doen als Moderator. Ik spreek jullie nog wel op Msn. En nu hebben jullie toegang tot het Mod/Crew forum. Volgens mij gebeuren en zijn daar wel wat dingen die in dolgraag zou ontdekken [maar daarvoor word je geen mod ;)].

Link to comment
Delen op andere websites

Ah weer nieuwe moderators! Van harte gefeleciteerd heer en dame met jullie nieuwe functie. VforV is erg bekend met LCS dus zo verassend is het niet dat hij moderator word in het LCS gedeelte. Voor Dutchy is ook niet echt verrasend, maar daar waren vind ik ook nog andere kanshebbers voor. Maar wat wil je ook als het SA-gedeelte het drukste fora is. In ieder geval geniet er lekker van, en ik hoop dat jullie beiden het mooi netjes houden in jullie fora. Maar daar twijfel ik niet aan. Succes!

@ Dutchy betekent dit nu dat je minder savegames gaat doen? :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...