Jump to content
Geplaatst:
comment_533042

In dit topic kan je je zelfgemaakte screens posten.

Screenshots kan je maken met de cheatdevice, bij de versie die op dit moment uit is stopt de game nog niet helemaal waardoor de screenshot wazig is.

Als je devhook gebruikt kan je een screen maken door op het muzieknootje te drukken.

Met een fototoestel kan je ook screenshots maken, je zet wel best de flits af.

Hier zijn mijn eerste screens.

snap018cs4.png

snap002nf6.png

snap019bp8.png

snap003lu7.png

Straks komen er nog meer.

Hier zijn ze dan. :clown:

snap030as4.png

snap088mt6.png

snap046yw0.png

snap042ub1.png

snap090xn9.png

snap080lq4.png

Bewerkt: door maarte41

• Reacties 430
  • Bezichtigingen 33.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_546082

een rocket launcher in lekentaal dus ;) .

want ik heb een pic gevonden , ik denk dat hij van een nieuwe rocket launcher is , maar ik wil eerst zekerheid.

want ik ga hier geen massahysterie veroorzaken voor wat blijkt een vergissing he.

Geplaatst:
comment_546307

Da zal dan voor iemand met cheat device zijn want ik ga niet cheaten voor een domme screen.

En ik ben geen leek, je kan gewoon niet verwachten dat iedereen weet wat een 'rpg' is.

Geplaatst:
comment_547246

Ik heb eens bij mijn Empire Building gekeken en er stond inderdaad een Polaris V8. De screenshots zijn helaas niet met de Cheatdevice of Devhook gemaakt, wel met mijn Webcam waardoor de kwaliteit helaas iets minder is. Als je deze wagen zelf wilt hebben moet je gewoon een Empire Building maken die zich richt op Prostitution. Veel plezier ermee.

naamloobsrk9.png

De Polaris V8.

naamloosay1.jpg

De Polaris V8 terwijl ik aan het rijden ben.

ngfsu4.jpg

Nog een keer vanaf een zijaanzicht.

Edit: Hieronder: niet leuk want jij hebt je bericht bewerkt, ik ben eerst de screens gaan nemen anders was ik eerder.

Bewerkt: door Advancegta

Geplaatst:
comment_547290
Als je deze wagen zelf wilt hebben moet je gewoon een Empire Building maken die zich richt op Prostitution.

Dat klopt, maar er is ook een vaste vindplaats voor de Polaris V8.

naamloosgtaforumkn7.png

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.