Geplaatst: 1 november 200619 jaren vraag 1 hoe kan ik zien hoe snel ik rij vraag 2 kan ik een winkel overvallen en kan ik dan de kassa leeg stellen Bewerkt: 1 november 200619 jaren door gta-san-andreas-lover1000
Geplaatst: 1 november 200619 jaren Auteur ik heb het allemaal sta voor stap gedaan maar het lukt niet
Geplaatst: 1 november 200619 jaren ik heb het allemaal sta voor stap gedaan maar het lukt niet Je kan ook even de GTA San Andreas Camhack V1.1 gebruiken. Daarmee krijg je niet alleen een snelheidsmeter, maar krijg je ook unieke camerastanden mee ! Je kan bijvoorbeeld van achter het stuur kijken, en zo rijden. Start de Camhack op, zet de snelheidsmeter hoe je hem wil (Analoog, digitaal, waar ?) en start San Andreas op. Als je ook nog eens die unieke camerastanden wil, druk dan op * en dan op de normale camere-verwissel-knop V. Als je het anders hebt ingesteld kijk even bij je controls en zoek naar 'change camera'. Als je nog vragen hebt omtrend de installatie laat je even een berichtje achter !
Geplaatst: 1 november 200619 jaren Auteur ja ik heb het gedownload maar het lukt niet Bewerkt: 1 november 200619 jaren door gta-san-andreas-lover1000
vraag 1 hoe kan ik zien hoe snel ik rij
vraag 2 kan ik een winkel overvallen en kan ik dan de kassa leeg stellen
Bewerkt: door gta-san-andreas-lover1000