Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

wat vind jij het vetst met hydraulics of zonder

hallo

ik wil graag weten wat jullie doen als jullie je auto tunen

gebruik je hydraulics of niet

ik , doe het heel soms. bij autos waar het er goed uit ziet

maar ik vin het heel vaak kut rijden en met de camera draaien op de playstation, kan niet

op de pc is het niet zo'n probleem. maar ik heb het gwoon niet graag

Edited by Sseb

Featured Replies

Ik vind hydraulics heeel irri en koop het nooit, omdat ik het rechter pookje ALTIJD gebruik tijdens het rijden om bochten te overzien en de camera wat hoger te zetten. oftwel, ik vind het vreselijk die hydraulics.

Ik vind het bij lowriders wel leuk met hydraulics.

Maar bij gewone, of sport auto's niet.

XboxGta :cya:

Edited by XboxGta

Ik koop geen hydraulics. Met zo'n dingen rijd je echt slecht. Ook is het geld verspilling, wat doe je ermee als je 't hebt? Gewoon een beetje 'bouncen'. Natuurlijk kun je er geld mee winnen door aan toernooien mee te doen.

Bij sommige auto's koop ik het wel, omdat ze dan lager liggen. Ik koop het nooit voor de functie ervan eigenlijk.

Ik zie het nut er niet van in, ik koop ze nooit. vind ze vet irritant en nutteloos

bestaat er trouwes niks in GTA San Andreas waar je je wagen echt kan tunen, vb opdrijven? of enkel die garagekes die je een uitlaatje en een spoilerke verkopen?

ik koop ze altijd omdat het best cool eruit ziet en best past bij de lowrider style

Edited by cheizz

bestaat er trouwes niks in GTA San Andreas waar je je wagen echt kan tunen, vb opdrijven? of enkel die garagekes die je een uitlaatje en een spoilerke verkopen?
Loco Low Co, Transfender en Wheels Arch Angels zijn de enige 'garages' in SA, alleen weet ik niet wat het verschil zou zijn tussen een autobedrijf en een autogarage die auto's tunen.

Sommigen gaan wel verder dan een spoilertje of uitlaatje, maar compleet vervormen is het ook weer niet.

Mocht je nog niet weten waar te vinden, zie dit kaartje.

Edited by Preddy

• Author
Loco Low Co, Transfender en Wheels Arch Angels zijn de enige 'garages' in SA, alleen weet ik niet wat het verschil zou zijn tussen een autobedrijf en een autogarage die auto's tunen.

Sommigen gaan wel verder dan een spoilertje of uitlaatje, maar compleet vervormen is het ook weer niet.

Mocht je nog niet weten waar te vinden, zie dit kaartje.

ja maar je weet wat ik bedoel he ;) ik weet geen andere naam er voor :puh:

Ik vind hydraulics heeel irri en koop het nooit, omdat ik het rechter pookje ALTIJD gebruik tijdens het rijden om bochten te overzien en de camera wat hoger te zetten. oftwel, ik vind het vreselijk die hydraulics.

Je kan je camera op de PS2 volgens mij ook met je besturings knop (linker analoge stick) omhoog halen. Door het pookje naar boven te houden

Je kan je camera op de PS2 volgens mij ook met je besturings knop (linker analoge stick) omhoog halen. Door het pookje naar boven te houden

weetik maar dan kan je nog niet de bochten "inkijken" :puh:

ik doe op terreinwagens wel hydraulica, handig als je op de kop ligt.

op sportwagens doe ik het alleen als ze daardoor lager komen te staan. en lowriders

tune ik nauwelijks.

ik speel het op de pc dus heb er geen last van....

ik vind het maar niets, die hydraulics, voor low-riders oké maar voor normale voertuigen niet

Tuurlijk Ik pimp ze helemaal tot dat ik in een vette low_rider rij met vlammen op de zijkant en alles :*D

Ik vind ze wel vet :) Ik verlaag mijn auto er altijd me, en je kan er mee off-roaden _O-

Verder zijn ze best nutteloos :puh: