Jump to content
Geplaatst:
comment_537498

Hallo, ik ben met Bobesz aan het werken aan een mod om Vice City in de San Andreas engine te zetten en San Andreas met Vice City te vervangen. Het gaat al heel goed, bij Bobesz werkt de hele map, maar bij mij nog niet, dat moet nog opgelost worden. Er zijn dus enkele IPLs die niet willen bij mij.

Progress:

De hele VC map in de SA engine

Dat is de huidige progress.

Ik heb nu nog wat probleempjes met prelighting, de wegen en 1 gebouw zijn een beetje mislukt. Iedereen met een beetje kennis van Vertex Colors, PM me alsjeblieft!!!

Screens:

mansionssr4.th.jpg

mansionsuv1.th.jpg

docks2vt2.th.jpg

docks1ta9.th.jpg

Je ziet in de screens dat het water er nog niet is, dit is nu wel gefixt. ;)

Comments please! :)

Bewerkt: door teuntjuh

  • Reacties 43
  • Bezichtigingen 2.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_543164
Ik zie dat je ook al aantal paths hebt gedaan?

Goed gezien jung. Die paths heb ik geconverteerd van VC naar SA dus de ped paths zijn 100% al. Car paths wil niet helemaal werken die ga ik denk ik handmatig leggen.

Overgens zullen jullie meer van mij zien in deze mod.

Geplaatst:
comment_543271

Ik zie dat je ook al aantal paths hebt gedaan?

Goed gezien jung. Die paths heb ik geconverteerd van VC naar SA dus de ped paths zijn 100% al. Car paths wil niet helemaal werken die ga ik denk ik handmatig leggen.

Overgens zullen jullie meer van mij zien in deze mod.

Mooi iniedergeval dat je je ook nog inzet voor deze modificatie. Ik heb nooit een VC-2-SA modificatie gezien die al zover is. Succes jongens!

Geplaatst:
comment_543302

Maak je ook interiors voor de opties in SA, oa Tatoo parlor, modshops, barber enz enz,

Dit ziet er erg erg erg goed uit, :tu::tu:

Worden de missies van VC geconverteerd, of heb je gewoon SA missies (heb geen idee hoe je dat wilt doen), of komen er helemaal geen missie's ?

En kan je ook ongeveer zeggen hoeveel procent deze Mod al klaar is ?

~Whoop

Edit hierboven:

Maar hoe wil je zoiets voor elkaar krijgen? De SA engine heeft een limiet dus VC toevoegen is op het moment onmogelijk.

Er is toch een Boundaries Hack, die jullie ook gebruikten voor SOL ?

Bewerkt: door .WhoopDiDoo.

Geplaatst:
comment_543316

SOL is een VC mod. :) En voor VC is echter wel een limiet hack.

Ook al zou die hack er zijn voor SA zouden we die denk ik toch niet gebruiken.

We proberene zoveel mogelijk te converteren, dus oook de missies zover dat gaat lukken.

Je zult geen dingen zien als een tatooo shop, mischien wel later als een mod voor deze mod. Dit doen we omdat er ook geen tatoo shop in vc zelf is. Reastaurants zijn er echter wel dus we gaan proberen dat ja daar dan ook kan eten.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_543405

OK, even een paar dingen op een rijtje zetten nu:

1. We zijn een team, we moeten dus even met elkaar gaan afspreken wat we precies willen doen met de mod.

2. Het team bestaat uit:

Bobesz

Teun (ik)

Roadrunner

ParoXum

Blastov

Mickey

3. Dit is een conversie mod, we gaan zoveel mogelijk converteren. Het liefst ook SA features benutten, anders heeft Achille wel gelijk, een complete conversie is niet veel aan. Maar ik sta open voor ideeën.

4. Als de hele basis compleet is voor de mod, splits ik af om met MI7 van GTAForums.com een Scarface mod ervan te maken en in die mod zullen heel veel verbeteringen zitten en ook veel SA features zitten.

5. ParoXum en wij zitten in een mod nu.

6. De mod is nu ongeveer op 15% ofzo.

@Achille, dat is toch een mening of zie ik dat nu verkeerd? :{

Bewerkt: door teuntjuh

Geplaatst:
comment_545517

Ik krijg echt weer een goed gevoel van die screen. Lijkt net echt VC.

Edit

Probeer anders ook een mooie zonsopgang/ondergang te maken zoals in VC.

Edit 2

Als ik ergens mee kan helpen zoals SCM modding moet je maar roepen ;) .

Bewerkt: door Jarno

Geplaatst:
  • Auteur
comment_545705
Ik krijg echt weer een goed gevoel van die screen. Lijkt net echt VC.

Edit

Probeer anders ook een mooie zonsopgang/ondergang te maken zoals in VC.

Edit 2

Als ik ergens mee kan helpen zoals SCM modding moet je maar roepen ;) .

ParoXum heeft nog betere lighting dan deze, waardoor VC echt heel goed eruit ziet.

@Jarno: Bedankt voor het aanbod, je hoort wel van me als we hulp nodig hebben. ;)

Voertuigen die geconverteerd gaan worden/zijn:

Banshee (Klaar, klein shadow mesh probleempje)

Infernus (Klaar, door SeaNorris.)

Stinger (Bijna klaar)

Patriot Limo (Nog best veel werk)

Sabre Turbo (Bijna klaar)

Taxi, Kaufman, Cuban Hermes, Cheetah, Angel, Police, Sabre Turbo Police, paar GTA3 auto's moeten nog gedaan worden.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_548456

Lopen er wel gewoon mensen rond ?

Zoals je op de screenshots kon zien ja.

Sorry voor 'the lack of replies', maar we hebben veel info op de Engelse forums gezet.

Enkele updates:

ParoXum en wij (Bobesz en ik) zijn gejoined. SeaNorris is nu ook lid van de mod en helpt mij met de vehicles.

Vehicle updates:

Patriot Limo bijna klaar

Premier zo goed als klaar, alleen nog testing en eventuele bug removing

Sentinel SW nog wat werk te doen

Banshee/Infernus/Stinger/Comet zo goed als klaar

  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_560659

Lopen er wel gewoon mensen rond ?

Zoals je op de screenshots kon zien ja.

Sorry voor 'the lack of replies', maar we hebben veel info op de Engelse forums gezet.

Enkele updates:

ParoXum en wij (Bobesz en ik) zijn gejoined. SeaNorris is nu ook lid van de mod en helpt mij met de vehicles.

Vehicle updates:

Patriot Limo bijna klaar

Premier zo goed als klaar, alleen nog testing en eventuele bug removing

Sentinel SW nog wat werk te doen

Banshee/Infernus/Stinger/Comet zo goed als klaar

bliksum kijk dit vind ik nou mooie mods :)

waneer verwacht je hem klaar te hebben :puh: wil hem nu al downe :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.