Geplaatst: 6 november 200618 jaren comment_537585 Ik heb wat gemaakt, alleen wat mist er nog volgens jullie? [Meer hoef ik eigenlijk niet te weten .
Geplaatst: 6 november 200618 jaren comment_537589 Ik heb wat gemaakt, alleen wat mist er nog volgens jullie? [Meer hoef ik eigenlijk niet te weten . Wat meer effects? Het is leeg aan de zijkanten
Geplaatst: 7 november 200618 jaren Auteur comment_538135 Ja, dat weet ik ook wel Alleen ik zoek (eventueel) nog iets om toe te voegen. Misschien is hij al leuk zoals hij nu is - spatter brush, filters, c4d, adjustments e.d. Alleen ik zoek nog iets moois, wie heeft dè tip?
Geplaatst: 7 november 200618 jaren comment_538181 Ja, dat weet ik ook wel Alleen ik zoek (eventueel) nog iets om toe te voegen. Misschien is hij al leuk zoals hij nu is - spatter brush, filters, c4d, adjustments e.d. Alleen ik zoek nog iets moois, wie heeft dè tip? C4D staat er inderdaad wel goed bij... misschien ook wat brushes enzo?
Geplaatst: 7 november 200618 jaren comment_538395 die render is mooi geplaatst, maar zelf zou ik een mooiere render gekozen hebben (smaken verschillen) Dat lettertype past er ook goed bij
Ik heb wat gemaakt, alleen wat mist er nog volgens jullie? [Meer hoef ik eigenlijk niet te weten
.