Geplaatst: 11 november 200619 jaren ik ben nu een film aan het maken waar iemand de gangster speelt.. maar hij moet ook zn lichten uit kunnen doen in het donker d8 ik zoja.. hoe doe ik dat?
Geplaatst: 23 november 200619 jaren Bij mij werkt het iig niet. Want ik vind het wel een coole mod !! ~Whoop
Geplaatst: 23 november 200619 jaren Bij mij werkt de mod wel. Ik kan me lampen aan en uit doen. Het enige probleem is: Ik zie niet meer dat ik Nitro heb. Als ik op de Nitro knop druk dan krijg ik wel boost, maar geen vlammen uit me uitlaten. Ook kan ik het oneindig gebruiken. Is dus niet echt handig vind ik, want is onrealistisch!
Geplaatst: 24 november 200619 jaren Bij mij werkt de mod wel. Ik kan me lampen aan en uit doen.Het enige probleem is: Ik zie niet meer dat ik Nitro heb. Als ik op de Nitro knop druk dan krijg ik wel boost, maar geen vlammen uit me uitlaten. Ook kan ik het oneindig gebruiken. Is dus niet echt handig vind ik, want is onrealistisch! Tja eh dan maar spaceeinstein's All In Mod
ik ben nu een film aan het maken waar iemand de gangster speelt..
maar hij moet ook zn lichten uit kunnen doen in het donker d8 ik
zoja.. hoe doe ik dat?