November 10, 200421 yr Als je drive skills, cycling skills, stamina skills, stealth skills en spieren enzoverder vol zijn ofzo, kunnen ze dan ook nog afnemen?
November 10, 200421 yr alleen je spieren verminderen als je een tijdje niet traint. voor de rest blijft alles zoals het was
November 10, 200421 yr Als je drive skills, cycling skills, stamina skills, stealth skills en spieren enzoverder vol zijn ofzo, kunnen ze dan ook nog afnemen? Bike skill - niet cycle skill - niet stealth skill - niet lung capacity - niet respect - niet muscle - wel fat - wel alle Weapon skills - niet gang respect - wel (ga maar in je hood alle members koud maken)
November 10, 200421 yr lol ik wordt ook maar niet fat :| ik wil zo graag fat worden dan kan ik barbara eindelijk eens pakken <_<
November 11, 200421 yr lol ik wordt ook maar niet fat :|ik wil zo graag fat worden dan kan ik barbara eindelijk eens pakken <_< lol @ CJ-SA Het is een spelletje he! Niet teveel gaan verlangen naar die Barbera :lol: Gewoon niet veel lopen en vooral niet fietsen.. Niet trainen en ook geen inspannende dingen zoals zwemmen.. Vier keer per bezoek aan een eet tentje voedsel nemen en dat 3 keer per dag doen
November 11, 200421 yr Ik at gewoon 2 keer voor $100, en m'n mannetje was een soort Nutty Professor :lol:
November 11, 200421 yr Als je drive skills, cycling skills, stamina skills, stealth skills en spieren enzoverder vol zijn ofzo, kunnen ze dan ook nog afnemen? Bike skill - niet cycle skill - niet stealth skill - niet lung capacity - niet respect - niet muscle - wel fat - wel alle Weapon skills - niet gang respect - wel (ga maar in je hood alle members koud maken) Dat is niet te hopen voor jou dat dat fat helemaal vol is! en trouwens se7en je kan toch niet in een keer voor 100 euro kopen? Edited November 11, 200421 yr by petersmurfje
November 11, 200421 yr lol ik wordt ook maar niet fat :|ik wil zo graag fat worden dan kan ik barbara eindelijk eens pakken <_< lol @ CJ-SA Het is een spelletje he! Niet teveel gaan verlangen naar die Barbera :lol: Gewoon niet veel lopen en vooral niet fietsen.. Niet trainen en ook geen inspannende dingen zoals zwemmen.. Vier keer per bezoek aan een eet tentje voedsel nemen en dat 3 keer per dag doen Ja Die CJ-SA aka dickbeen is een viezerik <_<
Als je drive skills, cycling skills, stamina skills, stealth skills en spieren enzoverder vol zijn ofzo, kunnen ze dan ook nog afnemen?