Geplaatst: 29 november 200618 jaren comment_551470 Ik ga proberen het schip uit ls docks als model voor een voertuig te maken... Ik moet dus veel verschillende objecten gaan samensmelten... Maar hier mijn vooruitgang: Files van boot zoeken 100% Modelling 100% Col 75% Pivot 100% Beta Texture: 100% Bugs: Erg veel... Release: Met geluk over een paar dagen... Bewerkt: 17 december 200618 jaren door erterer0
Geplaatst: 18 december 200618 jaren comment_562472 zeg, kun je misschien vertellen over hoeveel tijd je hem ongeveer gaat uitgeven? in verband met schema's snap je
Geplaatst: 18 december 200618 jaren Auteur comment_562478 Zo gaat de beta eruit zien... Ik zal proberen hem bandaag nog klaar te krijgen... Heb gmax opnieuw opgestart, tabs trug :$ Bewerkt: 18 december 200618 jaren door erterer0
Geplaatst: 18 december 200618 jaren comment_562482 Zo gaat de beta eruit zien... Ik zal proberen hem bandaag nog klaar te krijgen... Cool Bewerkt: 18 december 200618 jaren door slurfie
Geplaatst: 18 december 200618 jaren comment_562486 ziet er mooi uit, maar doe mij toch maar de vracht versie als je die gaat afmaken... nog veel succes!
Geplaatst: 18 december 200618 jaren Auteur comment_562532 Ik wil dus de dff exporteren... Ik heb al een coll gemaakt. Ik druks op dff io , selecteer de coll bij select coll. Ik druk op export dff en na een tijdeje staat er: Unable too convert: undifined too type: integer Plz help!
Geplaatst: 18 december 200618 jaren comment_562567 Volgens mij moet je eerst de dff exporten met skipcol aan!! En dan de dff nog eens exporten met skipcol uit en dan als col de eerste dff selecteren. Let je er wel op dat het schip een lage col moet hebben en dummys!! Grats,Gybrus
Geplaatst: 18 december 200618 jaren Auteur comment_562582 Dummy`s zijn tog de plekken waar his beschadigt kan worden? Heb nog weinig verstand van car modden... Bewerkt: 18 december 200618 jaren door erterer0
Geplaatst: 18 december 200618 jaren comment_562584 Ook ja. Hmm ik weet eigenlijk niet hoe dat bij een beutke zit. Mischien idee om even de predator(als voorbeeld) Te openen en kijken hoe het daar zit. nu ik er over nadenk is dat een dom idee de predaor heeft een gun dus die zal dan weer een extra iets hebben. Probeer het eens met dat leuke rubberbootje.(sorry ik weet de naam even niet) Grats,Gybrus
Geplaatst: 18 december 200618 jaren Auteur comment_562643 Zover ik weet kunnen boten in gta niet beschadigt raken, ik zal morgen nog wel naar dummie`s kijken... De naam van het rubber bootje is dinghy... Bewerkt: 18 december 200618 jaren door erterer0
Geplaatst: 19 december 200618 jaren comment_562801 Begint er steeds beter uit te zien erterer0 Ik hoop dat je niet stopt want zo ver ik weet zijn er geen mods met zo'n grote boot Suc6 verder!
Geplaatst: 19 december 200618 jaren Auteur comment_562846 Ik verwijderede een paar polies bij de boeg, waardoor er een ``scheur`` in zat, ik heb het gefixt met een vervormde kubis... Nu is de boeg dus ******* lelijk... Als ik de dff selecteer ( met skipcoll) loopt gmax vast... Plz help! Bewerkt: 19 december 200618 jaren door erterer0
Geplaatst: 20 december 200618 jaren comment_563638 hey enterer, ik had even een vrasgje, denk je dat je hem nog voor vrijdagmiddag af kunt hebben? omdat ik als die wel klaar is, mensen naar huis moet meenemen. dan gaan we hem testen of hij past in de film...
Geplaatst: 20 december 200618 jaren Auteur comment_563679 Bijna klaar... Een probleempje als ik de geskipte dff selecteer loopt gmax vast Plz help...
Geplaatst: 22 december 200618 jaren comment_564412 kom op!IEMAND MOET HEM HELPEN!!! Waar slaat dit op Ik kan je niet helpen, want ik gebruik geen Gmax, maar 3ds Max. Probeer aan de hand van een tutorial voor 3ds Max hetzelfde te doen voor Gmax. Of stel je vraag in het GTA Textures en Modelling Help forum
Ik ga proberen het schip uit ls docks als model voor een voertuig te maken...
Ik moet dus veel verschillende objecten gaan samensmelten...
Maar hier mijn vooruitgang:
Files van boot zoeken
100%
Modelling
100%
Col
75%
Pivot
100%
Beta Texture:
100%
Bugs:
Erg veel...
Release:
Met geluk over een paar dagen...
Bewerkt: door erterer0