Jump to content

Cheats xbox werken niet


Poisonpen123

Recommended Posts

Ken iemand mij uitleggen wat verschil is tussen left en left TRIGGER?!?!

wanneer k de cheats moe doen en waar en snel of langzaam

tis namelijk voor xbox alvast bedankt

Heb geen X-Box dus ik kan niet op de eerste vraag antwoorden. Wel op de tweede:

De cheats kan je altijd en overal invoeren. Niet snel, maar de combinaties ook niet te traag achter elkaar want dan 'vervalt' de cheat. Kan ook eens gokken op de eerste vraag: Is left trigger niet dat knuppeltje, en gewoon left het pijltje ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ken iemand mij uitleggen wat verschil is tussen left en left TRIGGER?!?!

wanneer k de cheats moe doen en waar en snel of langzaam

tis namelijk voor xbox alvast bedankt

Heb geen X-Box dus ik kan niet op de eerste vraag antwoorden. Wel op de tweede:

De cheats kan je altijd en overal invoeren. Niet snel, maar de combinaties ook niet te traag achter elkaar want dan 'vervalt' de cheat. Kan ook eens gokken op de eerste vraag: Is left trigger niet dat knuppeltje, en gewoon left het pijltje ?

kun je ook codes tegelijk activeren??

Link to comment
Delen op andere websites

Het is bij de playstation zo, dat je de joystick in kan drukken net als een knopje, als deze in zijn gewone stand staat. volgens mij is dit ook bij de xbox zo. maar met left kunnen ze altijd nog de links bedoelen van de vierpunttoets.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem ook voor de xbox en left is die met je pijltjes dus onder je linker joystick en left trigger is die waar je wijs of middelvinger zit als het goed is. en bij rechts is het precies hetzelfde. en toch zou ik gewoon rustug de tijd nemen voor de cheats invoeren da weet je zeker daat je het goed doet. ik hoop dat het nu wel werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

het is tot nu toe nog niet goed uitgelegd, de triggers zijn de dingen aan de achterkant van de xbox waar je gas mee geeft of remt.

Bedankt DX11 !!!

Nu begrijp ik het , want de enigste cheat die werkt is die cheat dat de pope niet achter me aankomt

thnx thnx thnx..maar 1 vraagje gaan die cheats effect hebben op de game?!

want bij sommig emissies horen de politie erbij he,

Link to comment
Delen op andere websites

het is tot nu toe nog niet goed uitgelegd, de triggers zijn de dingen aan de achterkant van de xbox waar je gas mee geeft of remt.

Bedankt DX11 !!!

Nu begrijp ik het , want de enigste cheat die werkt is die cheat dat de pope niet achter me aankomt

thnx thnx thnx..maar 1 vraagje gaan die cheats effect hebben op de game?!

want bij sommig emissies horen de politie erbij he,

nee alleen op je ranking die gaat dan omlaag met 10 per cheat. maar voor de storyline niet.

ik heb een savegame waarbij ik altijd die cheat deed waarbij de scotoe niet meer achter me aan kwam en dat maakte niet uit. maar nog veel suc6 verder :bier:

EDIT: die 10 per cheat is verkeerd ligt eraan wat voor cheat je gebruikt. :D

Bewerkt: door PB_soldier
Link to comment
Delen op andere websites

cheats die j nooit kan uitzetten, zoals de riot cheat zijn wel schadelijk, je kan dan namelijk sommigge missies niet meer doen zodat je het spel nooit kan uitspelen. dus alleen cheats gebruiken die je kan uizetten, of niet opslaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand een sreenshot plaatsen van een xbox 360 controller en dan aangeven hoe die knoppen heten.

Want ik heb pas een xbox360 controller gekocht voor de pc, alleen weet ik niet hoe de knoppen heten.

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand een sreenshot plaatsen van een xbox 360 controller en dan aangeven hoe die knoppen heten.

Want ik heb pas een xbox360 controller gekocht voor de pc, alleen weet ik niet hoe de knoppen heten.

Alvast bedankt.

Ik zou je graag willen helpen maar ik heb een XBOX dus geen XBOX360

maar als d econsole bijna zelfde is kenk miskien wel helpen

laat eens foto zien who knows

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt!!!!!! _O_

misschien heb je hier wat aan:

Wireless-controller-callout.jpg

Waar heb je die plaatje vandaan? :)

Kan iemand een sreenshot plaatsen van een xbox 360 controller en dan aangeven hoe die knoppen heten.

Want ik heb pas een xbox360 controller gekocht voor de pc, alleen weet ik niet hoe de knoppen heten.

Alvast bedankt.

Ik zou je graag willen helpen maar ik heb een XBOX dus geen XBOX360

maar als d econsole bijna zelfde is kenk miskien wel helpen

laat eens foto zien who knows

is deze goed?

Bewerkt: door hooligun
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt!!!!!! _O_

Wireless-controller-callout.jpg

Waar heb je die plaatje vandaan? :)

heel simpel: zoeken op google onder xbox 360 controller buttons ofzoiets, weet niet meer precies maarja hier heb je wel genoeg aan he?

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...