Only GrandTheftAuto Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Cholos ! Die zijn egt mijn favoriet Dat taaltje en die Cholo Sabre zijn egt vet ! Jammer dat je niemand bevriend wordt met de Cholos ! Ooit hoop ik in een nieuwe GTA nog iets van hun te horen. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Ik vind de Sharks wel mooi. Ik haat ze, maar ik zou er mij wel graag bij aanluiten! Een mooie grote auto. En super goede wapens. Maar de Vance Family is natuurlijk ook super goed! Reageren
dynastus Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 ik vind de beste gang wel de bikers alleen niet sterkze hebben nog 14% empire buildings maja ze maken de sharks altijd af Reageren
Gta Smurf Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 De Bikers heb nu bijna al hun bedrijven overgenomen dus ze vallen lekker veel aan Reageren
Gino99 Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Ik vind de Cholos wel cool!.Ik vind wel dat de gangs erop achteruit zijn gegaan met gta VCS in plaatst van Gta LCS Reageren
Big Playahh Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 trailer park mafia lijken op de trailerpark boys en die vind ik wel vet!!!!! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Ik vind ze allemaal wel goed. Maar als ik moet kiezen ga ik toch echt voor de bikers. Met hun iritante motors achter je aan. En toch omdat ze het sterkste zijn want in vice city zijn de bikers er ook nog. En al die andere gangs van VCS zijn dan uitgeroeit. The GTA man ---------------------------------------------------------- Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Ik ben met DenkaanHenk eens. Reageren
Ice-T Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Persoonlijk vindt ik de harks echt kei cool en de gang car is het stoerst de rmygamg is miss wel het sterkste maar die zijn zo dood vindt ik ik spring binnen zonder de army outfit en die mannen doen lopen gewoon door alleen als ze me gezien hebben schieten ze (mis) op mij Reageren
DdJDean Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 De Bikers vind ik de beste gang. Ze hebben mooie motoren en met hun dikke buiken zien ze er best wel eng uit. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Ik ben met Denkaanhenk eens. Ze hebben coole pakken aan en ak 47. >>> Door SummerBase: Dit had je een halve maand geleden toch ook al verteld?<<< Reageren
Kakaroth Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Persoonlijk vind ik de Cuban het coolste, hun gang car is echt die lijpe G-Shit, en ik vind umberto gwoon pwnage Reageren
PrI3sT Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 sharks !!! die zijn echt zijn ontzettend goed en ze rammen je dan met hun gang rancher zo moeilijk Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 De Sharks. Altijd bereid op een potje vechten Reageren
GTA Monster Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 De Sharks. Altijd bereid op een potje vechten Ik ben het met 'Steel Dogg' eens... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.